פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה במחשבה תחילה של סוכן שטח של 'פלאפון', זיוף חתימה, וחוסר הרצינות לפניות של הנפגעים < נושא התלונה:
מלאייב ארתור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33 גבעתיים כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/10/2007 הגיע לביתנו סוכן שטח של חברת 'פלאפון' העונה לשם יניב ברלינג כדי להציג בפנינו את המסלול החדש לעולים. אני רק יציין שהוא הגיע רק לאחר שאישרנו טלפונית שאנחנו מסכימים שיגיע לביתנו לאחר אין ספור טלפונים שעשו לי ולכל בני משפחתי כדי לשכנע אותנו להסכים לזה.
בדיוק שנה לפני היה אצלנו סוכן שטח אחר בשם פבל שהציג לנו מסלול עולים לכל בני המשפחה אשר כלל 3 מכשירים של סמסונגG880 ומכשיר נוסף של סמסונג מדגם G550 והתעריפים של המסלול היו 150 דק' בין בני המשפחה בתשלום קבוע של 9 ש"ח למכשיר ושיחות לשאר הרשתות בתעריף של 38 אגורות לדקה, בהמשך יתברר שהסוכן הזה לא דייק בהסבר שלו לגבי המסלול ולא ציין שעל ה150 דק' חינם שיש בין בני המשפחה שרכשו את המכשיר אנחנו נשלם את התשלום הקבוע שצוין לפני כן ,מידע שהיה גורם מכריע בהחלטה שלנו להסכים ולרכוש את המכשירים.
אבל גם פה כמו שאני יתאר בהמשך, אחרי הפנייה שלנו לחברת פלאפון בנושא הטיפול בנו היה לא רציני, מה גם שגילינו שאותו סוכן זייף את החתימה של בעל אמצעי התשלום, וכביכול זאת הייתה ההוכחה של חברת פלאפון שאנחנו כן ידענו על הפרטים המדויקים של העסקה, אך הם לא ידעו שזאת הייתה חתימה מפוברקת של הסוכן שלהם.. ובסופו של דבר אחרי שמשכו את הגומי עוד ועוד בסוף הודיעו לנו שהסוכן "יטופל" ושאין מה לעשות בנידון, והם נותנים לנו "פיצוי" חד פעמי של 30 דקות בחינם לכל מכשיר.. העיקר להתפטר ולסתום פיות..
אחרי שעשינו חושבים הגענו למסקנה שאין יותר מה לעשות ושלא משתלם לנו לנסות ולהיאבק בהם יותר לגבי הנושא הזה. והמשכנו להשתמש במכשירים לפי המסלול כפי שצוין למעלה.
עכשיו אני רוצה לחזור לאותו סוכן שטח 'יניב' שהגיע כאמור בהסכמתנו לביתנו בחולון שנה וחודש לאחר שכבר רכשנו 4 מכשירים במסלול של 'עולים'.
אותו סוכן שטח הציג בפנינו מסלול עולים חדש: אשר לפי הפרטים שהוא מסר לנו אומר כך: הוא נותן לנו 3 מכשירים של חברת מוטורולה מדגם L7c כאשר התעריפים יהיו כאלה: התשלום על כל מכשיר יתפרס ל 36 חודשים בתשלום של 10 ש"ח לחודש לכל למכשיר שנרכוש, ובנוסף יינתן לנו אוטומטית זיכוי של 5 ש"ח לכול מכשיר שנרכש מתוך ה10 ש"ח לניצול בשיחות.
תעריף השיחות שהוצג ע"י הסוכן היה כזה: 29 אגורות לכול היעדים(כלומר לכל הרשתות) ללא כל תשלום קבוע, וזה ההסבר המדויק של הסוכן לאחר ששבתי ושאלתי וביקשתי ממנו שיסביר שוב פעם לגבי התעריף, והוא ענה לי את אותה התשובה אז לא היה לי שום ספק שזה מה שהוא הציג לי. זה אחד.
שתיים, לטענתו לפי המסלול החדש של העולים שהוא הציג ,חבילת הדקות בין בני המשפחה יותר גדולה והיא עומדת על 190 דקות לכל אדם במשפחה. הוא "הטריח" את עצמו וציין שיש על זה תשלום חודשי קבוע של 7 ש"ח למכשיר במשפחה.
בנוסף לכל זה הוא שאל האם יש אצלנו במשפחה מכשירי סלולר של חברות מתחרות, כך שהוא יוכל לתת על כל מכשיר מחברה אחרת שאנחנו מוסרים זיכוי של סך 40 ש"ח.!!! כנגד כל מכשיר שאנחנו נרכוש ממנו.
ואכן אנחנו מסרנו להם שתי מכשירים של חברה מתחרה על מנת לקבל את הזיכוי שהובטח ע"י הסוכן שנקבל.
בסך הכל מלכתחילה לפני שהוצג בפנינו המסלול "החדש" לעולים ,אנחנו הסברנו לסוכן שאנחנו כבר נמצאים תחת מסלול של עולים, ואין טעם לשדרג פעם נוספת תוך שנה למכשירים חדשים.
אך הסוכן הדגיש שהמסלול שהוא הולך להציע לנו "יותר טוב" בהרבה מזה שאנחנו נמצאים בו כרגע.. ולפי ההסברים המפורטים שהוא נתן לנו בהמשך ושאני הצגתי אותן כאן לפניכם זה היה אכן משתלם לבצע את השדרוג הנוסף.
אבל....מסתבר שהיינו תמימים מארץ התמימות...
אני יציין שהסוכן החתים אותנו על מסמכים עם סעיפים כלליים בלבד(דפים בצבע צהוב),אשר לא היה בהם שום אזכור לפרטי המסלול שהוא הבטיח לנו. הטפסים עם הנתונים המדויקים היו אמורים להגיע באותו שבוע כדי שאנחנו נחתום עליהם ונאשר את העסקה.
לאחר שאחיותיי באו אליי ואמרו לי שבבדיקות שהם עשו בחשבון המכשיר דרך המענה האוטומטי של חברת פלאפון יש משהו מוזר בחשבון שמוצג להם שם, ושהסכום לחיוב יותר מידי גבוה ממה שזה אמור להיות עם כל הזיכויים שכביכול היינו זכאים להם לפי אותו סוכן..
לקראת צאת החשבונית הראשונה שבה ראיתי בפרטי החשבון דברים שונים לחלוטין ממה שיהיה ידוע לי עד אז , הבנתי שאנחנו שוב נפלו בתרגיל הונאה של סוכן שטח של חברת פלאפון.. ומיד פניתי למוקד שירות הלקוחות של פלאפון.
כאשר ביקשתי מהבחורה שתאמת לי את פרטי המסלול שבו אנחנו נמצאים, לא טעיתי ואכן גיליתי שאותו סוכן רמס את כול חוקי האתיקה של החברה וסגר עסקה בדרך לא חוקית, פלילית אפשר לומר במטרה אחת- לנפח את משכורתו החודשית.
המסלול האמיתי כפי שהציגה לי אותה בחורה ממוקד שרות הלקוחות היה שונה לחלוטין מהמסלול שהוצג ע"י הסוכן, המסלול נקרא 'עוליםD2D 2007' והתעריפים שלו הם כל כך מסובכים עד כדי כך שעד עכשיו לא כל כך הצלחתי להבין לעומק את כל פרטי המסלול, בין היתר הוא כולל תשלום חודשי קבוע של 19.90 על חבילתTV, שאי אפשר לבטל אותו כי הוא חלק בלתי נפרד מהמסלול הספציפי. התעריף על השיחות הוא כזה : 39 אגורות לכל הרשתות(לעומת 29 כפי שטען הסוכן) כאשר זהו תעריף זהה לחלוטין לזה שהיה לנו לפני כן.
ולגבי ה190 דקות בין בני המשפחה בתשלום של 7 ש"ח לחודש שהבטיח לנו הסוכן אין שום זכר, וכרגע בני המשפחה מדברים בינם לבין עצמן בתשלום מלא..
5 ש"ח זיכוי כנגד כל תשלום של 10 ש"ח לכל מכשיר שהבטיח סוכן השטח גם הם כלל לא קיימות, והדבר האחרון שבו לא עמד הסוכן בהבטחתו הוא לגבי שתי המכשירים מחברה מתחרה שמסרנו לו ביום ביצוע הרכישה ושעליהם הוא הבטיח לתת לנו 40 ש"ח זיכוי בשיחות לכל מכשיר שמסרנו. גם זה לא מתקרב למה שהובטח וישנו זיכוי של 10 ש"ח על המכשירים שמסרנו וגם הם מותנים בזה שאנחנו צריכים לדבר בסכום של 125 ש"ח בחודש...
כל בן אדם איך שלא יסתכל על זה יבין שלא הייתה לנו שום סיבה שבעולם לבטל את המסלול של העולים הקודם ולחתום על חוזה כזה לא משתלם, והסיבה היחידה שעשינו זאת הייתה בגלל שהסוכן רימה אותנו והציג לנו נתונים שגויים במטרה להטעות אותנו.
בפניותיי לאותה בחורה במוקד של החברה ניסיתי להסביר את אותו הדבר בדיוק, שאני ובני משפחתי נפלנו כאן לתרגיל הונאה של סוכן שפעל מטעמם ובשמם...
והסברנו להם בפירוש שאנחנו לא מעוניינים במסלול הזה כל וכלל ורוצים להחזיר את המכשירים ולהישאר במסלול הקודם.
ובאותו רגע התחילו הטרטורים , וההבטחות השווא של המוקדנים שזה בטיפול ויחזרו אלינו ברגע שהנושא ייבדק לעומק..
כבר באותם רגעים הבנתי שכל יום שעובר לא פועל לטובתנו ועדיף שזה יעשה במהרה, מאחר והתקנון של חברת פלאפון אומר כביכול שלאחר תקופה של 60 יום אי אפשר לבטל שום עסקה, גם אם היא נעשתה נגד החוק!!!(עם כל האבסורד) וזה לדברי המוקדנים..כמה שהם "חכמים".
מה גם שכאשר הנציגים ממוקדי השירות טענו שעל פרטי המסלול הזה אנחנו חתמנו, אנחנו הסברנו להם שלא חתמנו על אף מסמך שהציג את פרטי המסלול ש הציג הסוכן בעל פה, ושהוא הבטיח שישלחו את הטפסים עם כל פרטי המסלול בדואר,לאחר שכבר שלחו לנו את הטפסים שכביכול חתמנו עליהם(וגם זה רק אחרי שהתלוננו) גילנו ששוב הסוכן שלהם זייף חתימה וחתם בשמה של בעלת אמצעי התשלום, שזאת עבירה חמורה בפני עצמה! זה הפך להיות דבר סידרתי, ואני בטוח שאנחנו לא היחידים שנפגעו מהזיופים האלה.
הימים עברו ורק אחרי חודש מיום הגילוי של ההונאה והפנייה לחברת פלאפון אשר גם במהלכה אנחנו נאלצנו ללכת למוקדי השרות של פלאפון שנמצאים בקרבת מקום מגורינו כדי לקבל אולי הסבר יותר הגיוני למה שעובר אלינו בפנים מול פנים , אך כל הפניות שלנו זכו לאותה תשובה: " אין ביכולתנו לטפל בזה , מאחר וזה כבר נמצא בטיפול" ולא הזיז להם שסוכן שלהם עבר על החוק..
כאמור לאחר חודש ימים קיבלנו תשובה (וגם פה הפנייה הייתה מיוזמתנו, במקום שהם יחזרו אלינו) שהתיק נבדק ונסגר והוחלט שאנחנו יכולים ללכת למוקד שירות הקרוב למקום מגורנו ושם נוכל להחליף מסלול.
כאשר הגענו למוקד השרות והסברנו לנציגת השרות שלהם את פרטי המקרה , ולאחר שהיא בדקה במחשב היא אמרה לנו בכלל שהנושא עדיין בטיפול ושהוא לא נסגר עדיין, וזאת בניגוד למה הודיעו לנו בטלפון..באותו רגע התחלנו להבין ששוב נכנסנו לאותו בור עמוק רק שעכשיו המקרה הוא חמור בהרבה ושאי אי אפשר לעבור עליו לסדר היום, אז נאלצנו להמשיך בטלפונים היומיומיים מאחר ואנחנו חסרי ניסיון במקרים כאלה, תמימים שכמותנו המשכנו להאמין לכל המוקדנים שדיברנו איתם בטלפון שהם יבדקו ויטפלו ויחזרו...ככה כל יום...
עד שלפני שחודש החלטנו לשלוח מכתב למנכ"ל חברת פלאפון, ומשם חשבנו שתבוא הישועה,וזה לפני שנצטרך לעשות צעד יותר קיצוני כמו לפנות למשטרה..
לאחר שבועיים חזרו אלינו ממשרדו של המנכ"ל אחת בשם רונית, וכן גם היא -אותה גברת בשינוי אדרת...זה פשוט לא יאמן " אנחנו נבדוק ונחזור אליכם"...די כמה אפשר לרמות את הלקוחות שלכם?!?, וגם כאן כשראינו שלא חוזרים שוב פנינו טלפונית והם בכלל טענו שהם חזרו כמה וכמה פעמים דבר שלא היה ולא נברא!! והיינו מוכנים אפילו שיבדקו אצלנו בתדפיסי השיחות הנכנסות ושיוכיחו לנו שזה נכון, אבל הרי זה ברור שזה עוד ניסיון לברוח מאחריות, של עבירה חמורה ביותר שביצעה לא אחר מאשר סוכן מטעם החברה...
הודה לכם אם תעזרו לנו לסיים את הפרשה הזאת
התלונה מתייחסת לשתי מס' נייד
1. 050-8101125 ת"ז 309126944 מלאייב אסיה
2. 0508949802 ת"ז 309126993 מלאייב רחל

ביזבוז זמן יקר, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא, ביטול עיסקה, ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מלאייב בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה