פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה במרמה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש 11-2007 התקשר נציג חב' פלאפון על דעת עצמו ללא כל פניה מצידנו
לאבי שהוא אדם חולה ואינו יודע קרוא וכתוב והודיע לו שהוא מגיע להחליף לו את המכשיר הניד וכמובן הוא בתמימותו הסכים ולפני כמה ימים התברר לנו הילדים
כי אותו נציג החתים את אבינו בעורמה על תוכנית התקשרות חדשה
תקופה של 36 חודש ללא כל פניה מצידו בנושא. וללא כל הבנה
פניתי לנציגת פלאפון להלין על המקרה הובטח שיחזרו אלי תןך 48 שעות
וכמו כן חזרו אלי היום 30.01.08 נציגה בשם אתי וסירבה בתוקף לבטל את העסקה
שנעשתה בתמימות ללא ידיעת הצרכן.
מדובר בקו
עלבון סוג הנזק :
ביטול העסקה הרלוונטית פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. פניתו של מר כהן טופלה על ידי נציגי חברתנו במוקד שרות הלקוחות הטלפוני. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה