פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס מוגזם על ניוד מספר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.1.08 ביצעתי נייוד מספר אחד שברשותי מתוך שניים לרשת אורנג'.
הניוד נעשה למרות בשיש לי התחייבות ל-36 חודשים ועברו רק 17 חודשים בהם הייתי מאד מרוצה!!!.
המעבר נעשה לאחר שרכשתי טלפון חדש אשר דורש כרטיס סים אותו לא ניתן לקבל בחברת פלאפון.
ניסיונותיי להקפיא את התשלומים עד אשר הטכנולוגיה תהיה בחברה נענו בשלילה.
לאחר הניוד התבקשתי לשלם סכום של 2300 ש"ח אותו לא מוכנים אפילו לחלק לתשלומים על אף היותי עדיין לקוח של החברה עם מספר אחר.
ברור לי כי עליי לשלם אבל המחיר הוא לא פרופורציונאלי.
המחיר אותו שילמתי בחודש כולל שיחות וביטוח 99 ש"ח בלי מע"מ,כך שחישוב הקנס הוא פשוט מוגזם!
הצורך להעניש לקוחות אשר עוזבים הוא פשוט לא מובן.במיוחד כשהניוד לא נעשה כל כך מבחירה.



כספי סוג הנזק :
הקטנת תשלום הקנס ופריסה לתשלומים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קוגן בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה