פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעקשות מאוד מיותרת בהעברת בעלות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לק' פלאפון רכשתי מכשיר דיבורית לרכב מסוג "ספיריט" בחוזה היה רשום 14 ש"ח חיוב ו14 ש"ח זיכוי מנגד. לאחר חודשיים שהישתמשתי במכשיר אני לא מרוצה ממנו וחשבתי לעבור לדיבורית בלוטוס.
לאחר שהיתקשרתי למוקד הטלפוני והשיחה נותקה לי 4 פעמים בירציפות וכל נציג שאני מדבר איתו אומר לי שזה לא הוא מטפל בנושא זה ואין לו הרשאות וכו'... ואז מעביר אותי ל-א.לק' ושם השיחה ניתקת 4 פעמים רצוף. הגעתי למרכז שירות בנסיון ליפתור את הבעיה בסה"כ חבר שלי רוכש ממני את הדיבורית ואנו רוצים לעשות העברת בעלות שהחיוב והזיכוי ירדו ממנו! ולא ממני! החברה עדיין תקבל את התשלום על המכשיר רק מאדם אחר! (והוא משלם בכרטיס אשראי את החשבונית!) וגם במרכז שירות לא נתנו לי מענה בטענה שהם לא יכולים והם עשו חוזה איתי ולא עם אף אדם אחד ועוף בלופים כאלה ואחרים
אני אדם מעורב בפעילות חברתית ואני מכיר הרבה אנשים וגם במקום העבודה שלי (שמאי) אני ניפגש כל יום עם ציבור רחב ויוצרים איתי קשר טלפונית המון אנשים כל יום. ואני ממש מאוכזב מהשירות ומאי הפיתרון שקיבלתי על בעיה הכי פשוטה שיש פשוט להעביר בעלות! ואני לא אמליץ לאף אחד ממכרי להיכנס לחוזה עם החברה הזו! שילמדו איך מתייחסים ללק'! ולא יטרטרו אותו עד למרכז שירות בישביל משהוא שאפשר לעשות בטלפון!
עלבון סוג הנזק :
העברת בעלות מיידית! ופיצוי על זמן יקר מאוד ועצבים! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חי בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה