פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי על ביטול תוכנית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאתר תלונה שלום
מצ"ב מכתב שנכתב לחברת פלאפון. לאחר שיחות טלפון שלא העלו דבר, לאורך כל ניסיוני לטפל בבעיה מעולם לא חזר אלי נציג שרות כפי שכל פעם הובטח. בינתיים קיבלתי זיכוי של כ100שח . אשר לפי דעתי מגיע לי הרבה יותר.
23.1.08

לכבוד שרות לקוחות חברת פלאפון

הנדון: החזר כספי על ביטול תוכנית לטלפון שמספרו 0506-691389

א.ג.נ.

נמצאים ברשותי שני טלפונים של חברתכם 0506-691389 ו 0507-892896 בנוסף ישנו טלפון של חברתכם המשולם מהעבודה .

הטלפון שמספרו 0506-691389 שייך לביתי ניצן. מכוון שחשבונות הטלפון שלה גדלו מאוד העברנו אותה על פי המלצתכם לתוכנית "דקות כלולות". 500 דקות בחודש במחיר של כ150 שח' לחודש.

בתחילת חודש אוגוסט עברה ניצן לעבוד בחברת אל על שלה יש הסכם עם חברת אורנג', לכן בתחילת אוגוסט צלצלנו לחברתכם וביקשנו לבטל את תוכנית הדקות הכלולות.

משום מה יש תיעוד ששוחחנו עם נציג, אך יש רק בקשה לביטול תא קולי. כפי שברור לכם מטרת השיחה הייתה לבטל את התוכנית אך משום מה התוכנית המשיכה עוד מספר חודשים.

לצערי הרב לא עכבנו אחר ביצוע ההוראה , והמשכנו לשלם תשלום מלא , עד חודש דצמבר.

במספר פניות שהיו אליכם במוקד שירות - ובטלפון , נאמר לי שלא הייתה בקשה ולכן אי אפשר לבטל את החיובים מחודש אוגוסט.
למרות ההבטחות שיבדקו את העניין ויחזרו אלי לתשובה מסודרת, עד היום כל השיחות אליכם היו ביוזמתי. שום נציג למרות שהבטיח לא חזר אלי.
כפי שידוע לכם היום תודעת השירות ללקוח עומדת במקום ראשון בכל חברה שמכבדת את עצמה, לצערי הרב בטיפול בפנייתי נכשלתם כשלון חרוץ.

מפליא אותי מאוד שחברת פלאפון שחורטת על דיגלה טיפוח לקוחות, מזלזלת בלקוחות ששנים רבות היו חלק מלקוחות נאמנים בחברה .
ברור למדי שהטעות היא שלכם , אבל תמיד אפשר למצוא סיבות להאשים את הלקוח.

אני פונה ומבקשת לשלם רק עבור השיחות שבוצעו החל מהפניה אליכם בחודש אוגוסט. אין סיבה שחברה כפלאפון תיקח כסף שלא מגיע לה.

מחכה לתשובה מהירה
לוי מיקה מושב בית זית 116 90815

טלפון :0506-691389

העתק : מנכ"ל חברת לפאפון מר גיל שרון

זילזול בלקוח סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' לוי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה