פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
2 הוראות קבע חזרו של פאלפון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון כתובת:
ראשון לצייון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביולי 2007 קניתי 4 מכשירים שכול מכשיר היה מסלול כולל שמנציג של פאלפון הסביר לי שזה כולל מעמ לאחרי שקבלתי חשבונות הבנתי זה לא נכון ביכלל קבלתי חשבונות לשמים
חזר 2 הוראות קבע
זה הגיע לעורך דין סנדרסון בקשתי להסדיר את התשלום
אמרו רק מזומן
או 36 תשלומים שזה 5000 שקל עבור הוראת קבע שחזרו ועוד 8000שקל עבור המכשירים
לקחתי הלוואה מהבנק שהיו בשוק מיזה בכדי לא להסתבך ואחרי הפקדתי אליהם לחשבון מזומן עברה בנקאית עוד 1200 שקל מזומן מבקשים פקדונות ועוד הוראת קבע חדשה ההסכם אם פאלפון מהתחלה היה 50 שקל עבור מכשיר ששולם כול חודש הפקידה של העורך דין טוענת שאין שום טעות ועואיך יש שלמתי 5 תשלומים על הפלאפון בהתחלה לא קיזזו כלום רימו אותי
אבקש שמישהו יפנה אלי
נציגים של פאלפון לא מוכנים לדבר איתי רק שעורך דין יטפל בזה לא יתכן שזה החוקים מה שבא להם
אני יפתח את הקו אבל חייבת להגיע לבית מישפט שימשהו מוסמך יבדוק את זה זה לא יתכן כך זה אוכל של הילדים שלי לא התחמקתי שלמתי עבור הכולברביתמאוד גבוהה שזה גרם
ללבלאגן גם אם בעלי

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' זבטאני בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה