פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות שרירותית נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אוגוסט 2006 (בעת מלחמת לבנון השניה) חזרה לי בבנק הוראת קבע בבנק של חברת פלאפון ע"ס כ-600 ש"ח. מאחר והנני מתגוררת בירושלים אירחתי את כל משפחתי מאזור חיפה (כ-25 אנשים) במהלך כל תקופת המלחמה, דבר שיצר חוסר סדר בכל תחום בחיי ומכאן שלא שמתי לב להחזר התשלום, מה גם שכל התשלומים לאחר מכן ירדו כרגיל. במהלך חודש פברואר קיבלתי מכתב מעו"ד בשם אבי מאיר, המייצג את חברת פלאפון, על כך שאני נתבעת לשלם כ-5000 ש"ח עבור המכשירים שברשותי פלוס הוצאות עו"ד. כשהתקשרתי לחב' פלאפון לברר את פשר התביעה, נאמר לי כי מאחר והגעתי לטיפול משפטי, אין בידם לעשות כלום וכך לא סיפקו לי שום הסבר. התקשרתי לעורך הדין ושם נאמר לי כי מאחר וחזר חשבון זה, אני נדרשת לשלם סך זה וכמה שהסברתי כי אני יודעת שזה באחריותי לעקוב אחר חשבון הבנק שלי, אך עקב הנסיבות פיספסתי את החשבון הזה, מה גם שהייתי בשמירת הריון אז כל ענייני היה בדברים אחרים, כלום לא עזר. ניגשתי לבית משפט לערוך הסדר תשלומים וסוכם על תשלום חודשי של 200 ש"ח בחודש, עד לסיום החוב ומאז אני משלמת בכל חודש. להפתעתי, לפני כשבועיים קיבלתי מכתב נוסף מעורך הדין האומר שהוטל לי עיקול ע"ס 4,500 ש"ח על חשבון הבנק וכל הקרנות והחסכונות שבו, כשהתקשרתי לברר מדוע נתקבל עיקול, נאמר לי כי מאחר ושילמתי את תשלום חודש דצמבר באיחור של שבועיים, הוטל עיקול על חשבון הבנק והוצאות עו"ד שוב סכום החוב אותו סכום.
אומר, שילמתי עד היום כאלף ומאתיים שקלים חדשים וכאילו לא שילמתי כלום, כי לשלוח מכתב לבנק עולה אלף ומאתיים ש"ח. שוב מצאתי עצמי מתקשרת לעו"ד בנסיון להבין מדוע, ושוב נאמר לי שאין מה לעשות שילמתי באיחור ועל כך הסכום הנוסף. (לאחר שבועיים שילמתי גם את דצמבר וגם את ינואר, שבועיים לפני המועד הקבוע. לא מעניין אותם). האם יתכן שחברת פלאפון ובא כוחה, עו"ד אבי מאיר, יכולים לדרוש עפ"י חוק סכומים מוגזמים אלו. אני מוצאת עצמי תוהה איך יתכן שבמדינה שלנו, אדם לא יכול להתמודד מול חברות גדולות. מה עליי לעשות על מנת לבטל את הסכום הנוסף. האם יתכן שכך יעשה לאדם הקטן שאין לו כסף להתמודד מולם.
כספי סוג הנזק :
לבטל את הסכום הנוסף, לשלם את יתרת החוב בתשלום אחד (מהלוואה) פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' רביבו בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה