פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שיקריות מחברת פלאפון. נושא התלונה:
חסידי רועי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתקופה האחרונה עם כניסת חוק ניידות המספרים החלו חברות הסלולר במאמצים רבים לגייס חברים חדשים ולשמור על הקיימים אל לצערי חברת פלאפון לא בוחלת בשום אמצעי,לפני כחודש וחצי התקשרו אלי מחברת פלאפון והציעו לי כל מיני הטבות ותנאים מצויינים על מנת שאני לא יעזוב את החברה,לאחר מס' טלפונים השתכנעתי והסכמתי שישלחו לי נציג הביתה,בשעות הערב המאוחרות הגיע אלי נציג בשם ערן אשר החל במסעי שכנוע למה כדאי לי להישאר בחברה,הנציג הציע לי מכשיר K1 בסכום של 10 שקלים בחודש + חבילת שיחות של 175 דקות ב-60 ש"ח לחודש וביטוח לשנה חינם ,אמרתי לנציג שאני לא רוצה מכשיר נוסף כי כבר יש לי מכשיר ואני במסלול חיילים שזה די "זול".הנציג אמר לי שכדאי לי לקחת את המכשיר החדש וכי אני יותר לא משלם על המכשיר החדש,לא על השיחות ולא על המכשיר וכמובן לא על הביטוח.כמובן שלבסוף התרציתי ולקחתי את המכשיר הנציג מלא את הטפסים אבל כשבאתי לקרוא את החוזה (כי כבר עשו לי קטע בחברה) הוא אמר לי "אחי מה אתה לא סומך עלי" (הוא היה בחור עם כיפה אז היה קל להאמין לו) והוא אמר לי שהוא מאוד ממהר כי השעה הייתה כבר אחרי 10 בערב, לבסוף לקחתי את המכשיר וחשבתי שעשיתי עסקה טובה,אך מה יכול לחשוב אזרח תמים למול חברה גדולה שהמונח שקר ורמאות הוא מיסודה,עם קבלת החשבונית האחרונה נדהמתי לגלות שחוייבתי במחירים לא הגיוניים כשפניתי לנציגת שירות היא לא ידעה בכלל על מה אני מדבר והיא אמרה לי שיחזרו אלי במהל ה-24 השעות הקרובות,אכן חזרו אלי אך רק כעבור 4 ימים וכשדיברתי עם נציגת השירות היא אמרה לי שאני משלם על הפלאפון שלי הקודם מחיר מלא כולל שיחות וביטוח ,למרות שאני לא משתמש בו וכן על חבילת השיחות החדשה אני משלם 100 שקלים ולא שישים כמו שהנציג הבטיח לי.בנוסף חוייבתי בזמן אוויר בטענה שחרגתי מחבילת השיחות אבל כשאמרתי לה שאני כל פעם בודק את יתרת השיחות בטלפון (*199) ואני ראיתי שיש לי שיחות רבות שאני יכול לבצע היא אמרה לי שלא כדאי לסמוך על זה.לאחר העוקץ הגדול שעשו לי חברת פלאפון אני החלתי במסעי שכנוע על מנת לגרום לבני משפחתי וחבריי לעזוב את החברה וכבר בני משפחתי שהם לקוחות פלאפון במשך שנים מעוניינים לעזוב את החברה וגם חבריי,וכן בכל הזדמנות שתהיה לי אני אספר את מה שעשו לי חברת פלאפון,אומנם הם פגעו בי אך אני אפגע בהם יותר.
כספי סוג הנזק :
התנצלות,קיום ההבטחות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חסידי בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה