פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות ומכירות גרועים בפלאפון!!!!!! נושא התלונה:
עפרוני שרון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
למה אתם חייבים להפתיע לרעה כל פעם????????
התקשרתי למוקד שרות ע"מ לבדוק חיובים שגיליתי להפתעתי בחשבון כמו : מסלול הודעות SMS בין המנויים שלי (למרות שיש לי רק 2 מנויים ואחד מהם לא פעיל כלל!!!)
כמו כן גיליתי שלמרות שרכשתי את חבילת הצפייה המורחבת עדיין הצלחתם לחייב אותי בגין צפייה בערוצי ספורט.
התקשרתי למוקד שרות וענתה לי נציגה בשם נטלי ובמשך 27 דקות התחילה להתמקח איתי על גובה הזיכוי כשכבר אחרי 3 דקות ביקשתי אחראי והיא כל הזמן משכה אותי , ולבסוף היא ציינה שאין אחראי ושאני אוכל לשלוח מכתב או להשאיר הודעה באינטרנט שאחראי יחזור אליי תוך 24 שעות - פשוט ח---ו---צ---פ---ה

נ-מ-א-ס ל-י לקבל הפתעות בחשבון כל פעם בגלל נציגים שימכרו לי כל מה שאני ארצה לשמוע בשביל תגמול של 1.70 ש"ח ועמידה ביעדים או פרסומים שנועדו להטעות או באגים במערכות.
בעבר כבר חייבתם אותי במשך 8 חודשים על יעד שהיה אמור להיות יעד חינם שבגללו הצטרפתי לפלאפון ובמקומו דיווחתם לי את המס' של עצמי כיעד חינם (גם אם הייתי רוצה לחייג לעצמי הדבר לא אפשרי כי זה תפוס!!!)
ועוד אח"כ הייתה לכם החוצפה להתמכח איתי שוב על גובה הזיכוי (ולציטוט: "בגלל שזו טעות שלך שלא בדקת וטעות שלנו גם כן נעשה חצי-חצי)

התחושה היא שמדובר בשוק או משהו חובבני ולא רציני או שרותי , בכל פעם שאני פונה אל נציג בחברה אני תמיד חושש מההפתעה שתגיע בהמשך.... והיא בד"כ מגיעה.
עייפתי מכם ובאמת שניתן לשקול ניוד מס' ולקבל שרות טוב יותר בחברה אחרת כי התלונה הזו נכתבת בעיקר מתוך ייאוש.....


עוגמת נפש סוג הנזק :
לחייב בגין שרותים שביקשתי בלבד מבלי להוסיף שרותים נוספים ולבנות לעצמכם מעגל שרות אמין יותר!!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עפרוני בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה