פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת מספר עקב ניידות מספרים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/12/2007 קיבלתי טלפון מחברת פלאפון המודיע לי כי ביקשתי לנייד את מספר הטלפון שברשותי לחברת סלקום וכי תוך 3 שעות הנייוד יושלם. באותה שיחה הסברתי לנציגה כי מעולם לא ביקשתי זאת, היא שאלה אותי אם הייתי בסניף ברחובות ועניתי לה שלא. למרות זאת מספר הטלפון שלי נותק. מאותו רגע ובמשך שבוע שלם ניהלתי מרדף אחרי פלאפון במטרה לחיבור הקו וניתוק קו הסלקום שהועבר לקו שלי שגם הוא היה מנותק.כל יום התקשרתי לפלאפון , המתנתי בערך חצי שעה עד שעה והסברתי מחדש לנציג חדש את הבעיה . במשך שבוע שלם לא הצליחו להבין את הבעיה ולפתור אותה.
למיטב זכרוני הבעיה נמשכה כשבוע וחצי ובמשך כל הזמן הזה לא היה לי קו באותו טלפון. לא נתנו לי הסברים למה באמת קרה ורק לאחר יותר משבוע הואילו בטובם הנציגים לחזור אלי כדי לעדכן אותי מה קורה. כשביקשתי פיצוי נאמר לי שיתנו לי פיצוי "מה שאפשר" בשביל הטרחה... כעת ,לאחר השידור של כלבוטק הבנתי שמה שבאמת קרה זה שגנבו לי את המספר, שמישהו הגיע לתחנת השרות ברחובות וללא בדיקה שלכם פשוט גנב לי את המספר. כשבוע וחצי הייתי בלי מספר , בלי הסברים ובלי יחס הולם מצידכם וכרגע אני פשוט זועמת ... הרבה יותר מזועמת על חוסר האכפתיות והטיפול הלקוי... בכתבה של כלבוטק ראיתי שאנשים נאלצו לחכות יומיים לחיבור הקו ואני חיכיתי שבוע וחצי תוך כדי מרדף מטורף אחריכם והמון המון תסכול. אני דורשת עכשיו את הפיצוי שהייתי צריכה לקבל אז... ואולי בפעם הבאה שתהיה לי בעיה אני אשלח אותה ישר לכלבוטק ... אולי אז יטפלו בה כראוי.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ליבקי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה