פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שירות הולם ללקוח. נושא התלונה:
טשנדי פניאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ10 חודש שידרגתי את מכשיר הפלאפון הפקיד שהציע לי את השדרוג העלים ממני הרבה פרטים, הבטיח לי שישנה דברים ולא שינה.
החלפתי את המכשיר לסמסונג 770 .
המכשיר גרם להרבה תקלות שכנראה חברת פלאפון ידעה על קיומם פניתי מס' פעמים ואמרו לי שזאת רק בעית גירסא ויש לעדכן אותה.
כשהגעתי לסניף מסתבר שאין גירסא חדשה.
לאחר שרציתי לבטל את השדרוג החליפו לי למכשיר K1 .
במכשיר הייתה בעיה שהתבלגנו התפריטים גם בעיה ידועה וגם בעיה של דיבור עם הספיקר שאנשים לא שמעו אותי בהפעלת ספיקר על זה נאמר שזאת צורת העבודה של המכשיר - חד כיווני,מסתבר בסוף שהייתה בעיה ו8 חודשים היה לי בעיה עם הספיקר. כל פעם שפניתי או שבאתי לחברה לתיקון, איפסו לי מחדש את המכשיר ואת כל ההגדרות במכשיר.
דבר שגרם גם לבזבוז זמן של הגעה לחברה וגם מחיקת היומן ועוד...
לאחר פניות חוזרות אמרו שצריך לעדכן גירסא גם במכשיר בK1 .
עידכנו גירסא וחזרה הבעיה.ועידכנו שוב.
לאחר שלא פתרו את הבעיה ורציתי שיחזירו אותי לעסקה הקודמת למכשיר פשוט ולא הסכימו ולהחליף את המכשיר גם לא הסכימו אמרו שיחליפו לי את הראש של המכשיר בהתחלה לא הסכמתי כי ברגע שמתחילים להחליף דברים רק מתרבות התקלות.
הם אמרו שאם יש תקלות אחר כך מחליפים לי את המכשיר.
מאז החלפת הראש כל הזמן אומרים לי בשיחות שלא שומעים אותי....
זה לא היה כך לפני החלפת הראש.
כשבאתי לתיקון אמרו שהשמע תקין.
אני לא חושב שהשמע תקין ורציתי שיחליפו את המכשיר, ולא הסכימו.
ולכן רציתי לכבות את 4 הקוים שברשותי... ואז סובבו אותי בין האנשים שם הרבה זמן, לכל אחד הייתי צריך להסביר הכל מחדש.

אני לא יכול לחזור כל הזמן בשביל תקלות שחוזרות, שמחזירים לי מתיקון אחרי שאני מבזבז חצי יום המתנה ונסיעות, ואחרי שעה התקלה חוזרת...

* גם בחשבוניות היו הרבה טעויות אני לא יודע למה אני לא יכול לסמוך על חברת הסלולר ואני צריך לבדוק את החשבונית כל חודש.
- כבר קרה לי שהחליפו לי מסלול חיילים ישן במסלול עם התחייבות חודשית בלי הודעה - דבר שאני חושב שהוא פלילי, וגם לא טופל עד היום.
כספי סוג הנזק :
אני רוצה ביטול השידרוג שהתבצע לפני 10 חודשים. ופיצוי על בזבוז הזמן . פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר טשנדי בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה