פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר פלאפון חדש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר חדש ונאמר לי שאני משלם תשלום חודשי של 30 שח בערך.ההתחייבות הינה לשלוש שנים.מה שגיליתי לאחר שבןע זה שמסגרת האשראי שלי ירדה בסכום כולל של 2500 שח! זאת אומרת שחוייבתי בסכום של כל התשלומים החודשיים במכה אחת.אני סטודנט וזה אומר שאני עכשיו צמצמתי את יכולות השימוש במסגרת שלי.אין לי אפשרות להשתמש בכרטיס האשראי שלי.חשבונות שוטפים אני גם לא יכול לשלם.מדוע לא מבצעים את החיוב בחודש!מדוע לא ציינו את זה ברכישת המכשיר? אחרת לא הייתי מבצע את הרכישה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פריסה נכונה שלך התשלומים ברמה חודשית כמו הוראת קבע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אריק אחראי פניות לקוחו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל תשובה טלפונית ב13.11 תגובה:
טופל טלפונית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה