פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לכבוד מחלקת פניות הציבור פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה המכתב ששלחתי למחלקת פניות הציבור של פלאפון
-------------------------------------------------------------------------------
לכבוד מחלקת פניות הציבור פלאפון
שלום רב
אני אחותה של שפרה קמינסקי שקנתה פלאפון אצלכם
ביום ב' 14.1.08 ומספר נוסף עבור בעלה.
לצערי אחותי ובעלה בן ה-83 חולים. אחותי עברה ניתוח ראש לפני שנים,שגרם לה לליקוים בדיבור והיום היא חולת סרטן, והיכולת שלה להחליט דברים קשה לה.
בעלה אינו מסכים להחלטה שנעשתה עבורו ומבקש לבטל את הטלפון עבורו.
ביום א' 27.1.08 הגעתי עם אחותי למוקד הקניות ברחוב רבי עקיבא בבני ברק וביקשתי לבטל את הטלפון של בעלה ולהחזיר את המכשי, נאמר לי שאין ביכולתם לבצע זאת, ועליה לפנות למרכז פניות הציבור, באותו יום צלצלתי למוקד שלכם וספרתי את הפרטים .הוצע לי לכתוב ולבקש את בקשתה בכתב
בגלל הנסיבות המיוחדות אודה לכם כי תתחשבו, ולפנים משורת הדין ותבטלו את הטלפון השני
בכבוד רב
הניה גולדברג
אודה לקבל את תשובתכם החיובית
--------------------------------------------------------------------------------------------

מאז עברו שבועיים ואפילו התיחסות לא קיבלתי
מקווה שאולי פה אקבל תשובה
תודה רבה
כספי סוג הנזק :
ביטול רכישה של מכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' גולדברג בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה