פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת במכשיר וטרטור בלתי פוסק נושא התלונה:
אלטוניאן פייר שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
חברת פלאפון בכלל מוקדי השירות כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שנה רכשתי מכשיר מדגם SK6000 שעלה לי 1600 ש"ח. במהלך השנה קיבלתי הודעות כתובות בג'יבריש, שפה לא מובנת.פניתי עשרות פעמים לחברה אמרו שהם לא מכירים את הבעיה אך כל פעם החליפו לי את המכשיר לאותו מכשיר אך כמובן דגם מחודש שעבר תיקון!! החליפו לי את המכשיר 4 או 5 פעמים וניסו לתקנו 3 פעמים ללא הצלחה. שוחחתי עם נציגת קשרי לקוחות שהבטיחה לי בשיחה שאם התקלה חוזרת יוחלף לי המכשיר לדגם אחר.כשהתקשרתי לחברה כשהתקלה חזרה נאמר לי שנרשם על ידי הנציגה שאין אישור להחלפת דגם!
פניתי לפניות ציבור,חזרה אליי "מיכל" מפניות הציבור והפתרון שלה היה שאגש שוב למרכז שירות כדי שיבדקו את המכשיר ב"ציוד קצה".בנוסף רמזה כי אני היחידה שהתלוננה על כזו תקלה ובמילים אחרות אני ממציאה תקלות!
סרבה להחליף לי דגם.אני צריכה עכשיו לגשת שוב למרכז שירות להשקיע שוב מכספי ומזמני כדי ששוב יבדקו את המכשיר לאחר שהתלוננתי עשרות פעמים על כך ואף הובטחה לי החלפת דגם. בנוגע לתלונתי על הנציגה שהבטיחה לי לא הייתה כלל התייחסות מצד מיכל--פניות ציבור ,אמרה לי שאולי הנציגה טעתה!
שתטעה אבל לא על חשבוני!! ממש ביזיון לחברה שמכבדת את עצמה!
הייתי בנופש באילת וניגשתי למרכז שירות כדי להחליף מכשיר ושבוע לאחר מכן חזרה תקלה ! החליפו לי שוה את הכשיר למחודש ועכשיו הוא נכבה ונדלק כל אימת שמתחשק לו, ממש עלבון ממש זלזול בלקוחות!!
אני רוצה להחליף חברת סלולר בגלל יחס של נציגים וגם פניות ציבור ובגלל מכשיר תקול
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת דגם, אין בכוונתי לגשת למרכז שירות שוב על חשב פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
קרן מטופלת על ידינו בהתאם להמלצות של מיכל מפניות לקוחות שטיפלה בה בעבר. תגובה:
הוחזרה לקרן תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה