פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה במרמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי נטע ואני ביצעתי שדרוג לפני כ-6 חודשים לחבר שלי, בזמנו שדרגתי לסמסונג 770 כי הייתי מעוניינת בתקשורת בלוטוס של העברת נתונים, כששדרגתי את המכ' נאמר לי שייצא עדכון גרסא למכ' וכדאי לי לקחת את המכ' הזה. ואני בתום ליבי האמנתי. היום בררתי מה קורה עם העדכון גרסא ונאמר לי ע"י נציג שירות שמה שאמרו לי זה ממש לא נכון. בזמנו גם אמרו לי שהמכ' היחיד שנמכר עם תקשורת בלוטוס של העברת נתונים היא V3 כאשר הנציג אמר שגם זה לא נכון !!! מה קורה ?? בכלל מתחילת העיסקה הכל היה לא תקין
אני מבקשת החלפת מכ' למכ' אחר שתומך בלוטוס / ביטול עיסקה
עלבון סוג הנזק :
החלפת מכ' / ביטול עיסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר וקנין בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה