פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הלקוחות וזיוף מסמכים נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-12.11.2007 לבתי הגיעה נציגת חברת פלאפון שיציגה את עצמה כי אנגלינה ושהיא עובדת החברת פלאפון, היא היציע לי 2 מכשירי סמסונג (בשבילי ואשתי), עם התנאי המבצע הבאים: שאין תשלום עבור המכשירים, וגם ללא דמי מנוי, התשלום רק עבור השיחות. התנאים היו נראים לנו מתאימים, ואנחנו חתמנו על תנאי המבצע בטפסים של חברת פלאפון (המקור –לחברה, ועתק- נשאר לנו). בטפסים שחתמנו היה מצוין תשלום עבור המכשיר -0, דמי מנוי ותשלום קבוע היה מחוק וחתום על ידי אותו נציגה.
עם קבלת החשבון הופתעתי לגלות שחויבתי גם עבור המכשירים, וגם עבור דמי מנוי. פניתי למוקד שירות שלכם, ודיברתי עם נציגת אלנה, , אלנה אמרה שבעתק שנמצאה בחברה מדובר על תשלום עבור מכשיר אחד ודמי שימוש לשניהם. בקשתי לראות את עתק החוזה, שנשלח עלי, ופה כבר פשוט הופתעתי לגלות שחברה בגודל ובמוניטין כמו חברה פלאפון יכולה לעשות משחקים כמו להחליף טפסי-חוזה ולזייף חתימות הלקוחות. בטפסים שקבלתי כל הנתונים הייתה אי התאמה מלא בין העתק שבידי ושהיה חתום בזמן העסקה, לבין הטופס שנשלח, הופתעתי לגלות שאפילו חתימה שלי הייתה מזויפת.
שלחתי מכתב לתלונות הציבור עדיין לא קבלתי שום מענה

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גוטמן בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה