פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רימו אותי בפלאפון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותינו 3 מכשירים של חברת פלאפון. ב - - 2.08. 7 הגיע אלינו נציג פלאפון והציע לנו החלפת מכשירים ושידרוג מסלול למסלול זול יותר.
אמרנו לו שלא מזמן שידרגנו את המסלול למבצע אחר ושאלנו אם המעבר יהיה כרוך בתשלום ותשובתו היתה שגם הפעם הכל חינם.
לשאלתנו השנייה, האם ניתן לקבל במכשיר שיחות טלפון בזמן שהוא נעול והאם ניתן לשנות את מספרי החירום ענה בחיוב.
יש לציין שבשום אופן לא היינו מסכימים לעיסקה ללא שני התנאים ה אלה.
כתוצאה מהתנהלות לקוייה ושקרית של נציג השירות אנחנו נמצאים היום במצב בלתי אפשרי כדלקמן:
הנציג של פלאפון לא השלים את העיסקה ונעלם. הוא אינו עונה לטלפונים ובפלאפון מסרבים לאתר אותו.
המכשיר לא מקבל שיחות בזמן שהוא נעול ולא ניתן לשנות בו את מספרי החירום.
אנחנו לא יכולים להתקשר מהפלפונים כי הנציג לקח את הטלפונים הישנים שלנו ולא חזר כמובטח לעשות המרה של רשומות הטלפון ואנחנו נשארנו בל רשימת הטלפונים שלנו ובלי יכולת לשחזר אותן.
למרות מה שהנציג אמר על עלות הפעולה, בחשבון הפלפון האחרון נוסף סכום של 733 ₪ (לפני מע"מ) עבור דמי מעבר ממבצע.
מכל האמור לעיל עולה כי אנחנו פשוט רומינו ע"י פלאפון.

כרגע, למרות שזו זכותנו, אין ביכולתנו לבטל את העיסקה כי במוקד השירות מסרבים לבטל ומפנים אותנו אל הנציג שביצע אותה, אלא שהוא כאמור נעלם וחברת פלאפון מסרבת לעזור לנו לאתר אותו או לשלוח אותו, או נציג אחר במקומו. ובאופן תמוה אף מסרבת בעקשנות ובתוקף לתת לנו את מספר הטלפון של הממונה עליו.
פלאפון מתנערת באופן בוטה ועקבי מאחריות לכל פעולה שנציגם ביצע איתנו בשמם. אבל מבחינתנו, העיסקה נעשתה עם פלאפון. הם האחראים על המסלולים, הם האחראים על המבצעים ולהם אנחנו משלמים. והעובדה היא שנתוני ההתקשרות החדשים שלנו הופיעו במחשבים שלהם מיד עם ביצוע העיסקה הכושלת הזו. לפיכך אנחנו דורשים מפאלפון, לבטל את התשלום עבור דמי המעבר ממבצע ולדאוג שמאגר מספרי הטלפון שלנו יוחזר וישוחזר במכשירים החדשים.
או לחילופין, ביטול העיסקה, והחזרת המכשירים הישנים עם מאגר הפלפונים בתוכם, ביטול דמי המעבר ופיצוי כספי על עוגמת הנפש, וביטול זמן וכסף בשיחות סרק עם מוקד השירות.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות ציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ספיר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה