פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת לקוחות ע"י מקסמי שוא של נציגי מכירות נושא התלונה:
גרינגלס נתן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כללי
- נציג מכירות מבטיח מבצעים שבפועל כנראה לא קיימים ע"מ להגדיל את סל מכירותיו, אך חברת פלפון מתנערת מאחריותה כלפי הבטחות של סוכניה בשטח.
- עסקה שיש עילה מוצדקת לביטולה לא מוחזר כל הכסף (דמי שימוש חודשיים) או נזקים שנגרמו בגינם.
- נציגי המכירות שהם "בחזקת שור מועד" על אף שסרחו (בהבטחות שקריות) ממשיכים לעבוד בחברה כל עוד הם מצליחים לגייס קליינטים אפילו במחיר שקרים.
פרטי התלונה
אני לקוח עסקי בחברת פלפון שהוא אחד מזוללי התקציב הגדולים בביתי ,עם אישור חוק הניידות חיפשתי דרך להוזיל את העלויות במסגרת המשפחתית ,ולכן בדקתי כדאיות במעבר לאורנג במסגרת מבצע לעובדי החברתי
על פניו נראה שמעבר לאורנג הוא כדאי כלכלית אך ע"מ לא לטרטר את כל בני המשפחה (ילדים ,סבים, סבתות -ס"ה 7 מכשירים) החלטתי להישאר בפלפון לאחר הצעה מפתה שקיבלתי מנציג מכירות של החברת פלפון.
הסתבר בדיעבד שכל אשר הובטח ע"י נציג החברה (אלירן אוחיון)היה שיקרי ולכן דיברתי עם נציגה בכירה בשרות העסקי אתי ובקשתי לקבל את אשר הבטיח נציג המכירות ,הסברתי שלעסקה השקרית הייתה גם תולדה כספית מאחר שקודם הייתה לנו שיחה חופשית בין בני הבית, וכן צורף לקוח חדש שביטל טלפון של חברה אחרת שעליו יש לשלם כנס, לאחר דין ודברים היא אמרה "הנציגה הבכירה" מילים שזעזעו אותי כלקוח (אגב השיחה מוקלטת בידיעתה ותמציתם מובאים בהמשך):
1 אין לנו אפשרות לעמוד מאחורי הדברים של סוכן המכירות ולכן יש לכם אפשרות להחזיר את 2 הפלפונים שרכשתם במבצע עד 14 יום.
2 נציג המכירות יינזף או יפוטר כי זוהי לא הפעם הראשונה שהוא עושה זאת ---חמור ביותר לשמוע זאת מנציגה בכירה !!!
3 בביטול העסקה תקבלו זיכוי 10 ₪ עבור מכשיר ,לא יוחזרו דמי השימוש החודשיים לפלפונים( 150 ₪ ).
4 הנזקים נוספים לא יפוצו אולי נזכה ב 30 דקות זמן אויר וזה גם בסידור מיוחד שדורש אישור.

פרטי העסקה כפי שהובטחה ע"י נציג המכירות אלירן אוחיון
סעיף 1 המספר מפלאפון 055659240 (במסגרת עסקית אלביט)יועבר לפלאפון חדש דור 3 ,החיוב בגין הטלפון המקורי יבוטל(כ 30 ₪ למשך כ 8 חודשים)
סעיף 2 בהחזרת פלפון מחברה אחרת התשלום החודשי יהיה 59 ₪ עבור הפלפון הראשון עבור השני 29 ₪.
סעיף 3 לכל פלפון יהיו 175 דקות חינם לכל היעדים במשך 18 חודש בתוספת 1₪ 300 ליעד נבחר (כמו כן גלישה, SMS)
סעיף 4 שיחה מהפלפונים הישנים במסגרת עסקית אלביט יושארו ללא שינוי (150 דקות חינם לטלפונים שבעסקה החדשה)

עסקת "הזימה השקרית" שנרקמה ובוצעה בפועל ב 31.12.07 בשעת חצות !!!! (2 פלפונים חדשים 0507948034 , 0507948033 )
סעיף 1 מספר הפלפון המקורי 055659240 הוחלף למספר חדש 0507948034 נציג המכירות שכנע שאין בעיה הוא יסדר כך שכל
השיחות לטלפון הישן יועברו לחדש,הטלפון המקורי 055659240 לא בוטל וממשיכים לשלם עליו כ 30 ₪ בחודש.
סעיף 2 החזרנו פלפון מחברה אחרת אך התשלום החודשי הוא 99 ₪(במקום 59עבור הפלפון הראשון) ו 59 ₪עבור השני ( במקום 29).
סעיף 3 , בתוספת 1₪ 300 דקות ליעד נבחר לתקופת המבצע בפועל רק לשנה אחת !!!
סעיף 4 באשר להבטחה ששיחה מהפלפונים הישנים ישארו ללא שינוי (משפחה--150 דקות לטלפונים בעסקה החדשה)
הסתבר שמעתה יש לשלם 42 אג' לדקה + שרות עקוב אחרי לטלפון החדש ( 0507948034 ).
בקיצור העסקה הכי גרועה שאפשר לקבל מכל חברה מקבילה בשוק
אני דורש מהחברה לעמוד מאחורי כל מילה של סוכן המכירות גם אם הובטחו דברים שלא בסמכותו
או לשלם כל נזק שנגרם בגין שקר של הסוכן (2500 ₪ מינימום).

אייל, רבקה, נתן,הדס גרינגלס

מכתב 2 הנושא: פלפון מתנערת מאחריותה כלפי הבטחות של נציגיה בשטח
לאחר פניות אין ספור באשר לתביעתי לקיים התחייבות שנתנה לי ע"י סוכן פלפון או פיצוי כספי חזרה אלי נציגתכם אתי מצוות אילנה עם תשובה שפלפון עשתה כל מה שניתן על מנת לפצות על העוול והנזק הכספי שנגרם לבני המשפחה,אם זה כל מה שמצפונה של פלפון יכולה להציע לקוחות נאמנים במשך 15 שנה אזי מחובתי כצרכן מצפוני לפעול בכל האמצעים העומדים ברשותי ע"מ לבער את הנגע שנקרא "שקר-פון" ולהחזיר את הכספים שנגזלו ממני במרמה שכוללים:
1 העברת 7 המינויים שבירושותיי לחברה אחרת.
2 פניה לבית משפט ע"מ לזכות בנזק הכספי ועגמת נפש(אגב השיחות שלי עם הסוכן השקרן ועם נציגיכם מוקלטות בידיעתם).
3 פניה לעו"ד יצחק קמחי מגוף הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, וכמו כן המועצה הישראלית לצרכנות עם נימוקים משכנעים ע"מ שיפעילו
4 פניה לעיתונות עם המקרה שלי ועוד 22 מקרים דומים שמצאתי באינטרנט (ועמם יצרתי קשר),והצבעה על תופעה של רכישת לקוחות במרמה שיש בהם עניין לכלל הציבור.

אני רוצה להאמין שהמנכ"ל גיל שרון מודע לכשל המערכתי כלפי וגם צרכנים נוספים כלקוחות ומקווה שיסיק את המסקנות המתבקשות דרך מכתבי או דרך המשך טיפול מול גורמי הצרכנות והחוק.
חברי הטוב עמוס שפירא (מנכ"ל סלקום)אמר לי פעם לקוח מרוצה מביא עוד חמישה לקוחות , לקוח מאוכזב פוער את פי התהום .....ודי לחכימא ברמיזה.
גרינגלס נתן
מכתב 3 שרית מלשכת המנכ"ל – דום שתיקה
שרית (מלשכת המנכ"ל) לפני יומיים התקשרת דיברנו כמה שניות ולאחר מכן נתת לי להמתין 7 דקות לברור בלתי מובן ואז בקשת לסיים את השיחה והבטחת לחזור למחרת אני ממתין....... וממתין...... , אם בלשכת המנכ"ל מזלזלים בלקוח אז מה הפלא שחוויות דומות של זלזול בלקוח היו מנת חלקי מהצוות הזוטר בחודשיים האחרונים.
גברת שרית האם את היית עוברת לסדר היום עם שרות שכזה ? ..אני יודע שרוב שחברות בישראל סומכות על המזל שהלקוח יגלה אדישות לאחר שהצליחו לשבור אותו, אך אני קורצתי מחומר אחר וחושלתי במשך שנים רבות בדוקטרינה האמריקאית שלה נחשפתי בשנות שירותי בניכר ולכן תם מכתבי .....אך לא הושלם (המשך יבוא במשרד התמ"ת עו"ד יצחק קמחי ועוד ..ועוד...ועוד).

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר נתן בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה