פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלפאון מחתימה צרכנים על חוזים ומסתירה פרטים חשובים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


שלום מחלקת תלונות,


לפני שבוע הגיעה אלי נציגה של חברת פלפאון עם הצעה מפתה. היא הציעה להחליף את כל 4 המכשירים בביתי ללא תשלום בתנאי שאתחייב לפלפאון למשך 3 שנים.

סירבתי, כי ידעתי שתמיד בכל תכסיס כזה יהיה סעיף שיפיל אותי אחר כך.

הנני סטודנט, שנה ב'. אני בן 17 ואני גם משלים בגרויות כעת וגם עושה תואר. אתה רק יכול להבין את מידת הלחץ והעומס הכספי שיש עלי.

סיפרתי לסוכנת שכרגע יש לי מסלול לא משתלם במיוחד. 82 אגורות לדקה שיחה- תעריף גבוה משמעותית משאר החברות. היא שאלה אם אני סטודנט , אמרתי שכן והיא הודיעה לי בשמחה שיש לה את ה"מסלול המשתלם ביותר בפלאפון" להציע לי "מסלול לסטודנטים". התעניינתי, היא אמרה לי שהיא יכולה להציע לי 100 דקות בחודש ו100 אסמסים ב 75 שקל בתשלום קבוע בחודש, ואפילו אני אקבל פלאפון במתנה. בתנאי שאחזיר את הסמסונג שלי. הסכמתי. היא החלה לדבר ולהסביר לי למרות חששותי שהמכשיר הוא במתנה, והיא אפילו רשמה 0 ש''ח בחוזה. קראתי את החוזה כדי לבדוק שלא עובדים עלי. הסוכנת אמרה גם שאני לא ייחוייב על אינטרנט. הסכמתי וחתמתי על חוזה.

להפתעתי, החוזה לא נשאר אצלי והסוכנת הבטיחה שהוא ישלח בדואר.

מכאן, התחילו רצף "תקלות" אצל פלאפון.

יום למחרת התקשרתי כדי לברר אם המסלול אכן הוחלף, והתבשרתי שבמקום שהוא יוחלף ל 100 דקות ו100 אסמסים, הוא הוחלף ל 50 מכל אחד. טענתי בפני נציג שירות הלקוחות שישנה טעות. הוא התנצל ושינה את המסלול מחדש. יום למחרת התקשרתי והתבשרתי שהמסלול הוחלף ל 200 דקות ולא ל100 כפי שסיכמתי עם הסוכנת ועם הנציג יום קודם לכן. הנציג התנצל, טען שאני אקבל פיצוי של 40 דקות "מהטעות של המחשב" ושדבר כזה לא יקרה שוב. התקשרתי היום שוב והתברשתי מחדש שהמסלול לא תקין והיא מתחייבת שיש לי עוד 35 דקות לדבר בהן ושהיא תפצה אותי ב 30 דקות נוספות (אין טעם לציין שה40 דקות הקודמות שהובטחו לי "נעלמו" מין המחשבים של פלאפון).

כל זאת, לגבי ענף אחד של החוזה - דקות ואסמסים.

במקביל לכל השיחות האלו, התקשרתי ובאופן "פלאי" הצלחתי לגלות שאני גם מחויב על שירות אינטרנט בעלות של 20 ש''ח. למרות ששום דבר כזה לא נאמר לי אף פעם.

דיברתי עם הסוכנת, היא טענה שאם אני לא אשתמש בחבילה הזאת, אני אקבל זיכוי. התקשרתי שוב לנציגה של פלאפון והיא אמרה לי שכזה דבר לא מעודכן אצלה.

אחרי כמה שיחות וטירטורים, העניין סודר ומפלפאון מסרו לי שאם לא אשתמש בשירות T.V בסיס אני לא אחוייב.

ענף אחר שהיום גיליתי לתדמהתי, הוא שהמכשיר לא בחינם. התקשרתי לנציגה והתבשרתי שהמכשיר עולה (פעם אחת טענו 29.90 ופעם אחת 26) 26 ש''ח לחודש ושאני אקבל זיכוי רק אם אחרוג ס 12 שקלים מהתכונית שאליה הצטרפתי- זאת בניגוד מוחלט למה שהסוכנת הציעה לי כלשונה:" הפלאפון בחינם, תאמין לי, אני אפילו ארשום בחוזה שהוא עולה לך 0 ש''ח".

מיותר לציין שאת החוזה כעבור שבוע לא קיבלתי לביתי, וכל ניסיון שלי לקבל את החוזה עלה ש"הוא ישלח אליך בדואר". - לאמירות של פלפאון הפסקתי להאמין.

כשהתקשרתי לפלאפון הם טענו שהשיחות מוקלטות , כך שאם תהיה טעות נוספת זה יהיה מעודכן אצלהם. כשהיום דיברתי עם נציגה וביקשתי פירוט היא טענה שאין לה אפשרות למסור לי אותם ושזה לשימוש פנימי בלבד. ביקשתי חוזה והיא אמרה שהיא תשלח אותו. ביקשתי לדבר עם מחלקת תלונות הציבור, ונציגה טענה שיוכלו לחזור אלי תוך שבוע מיום הגשת הבקשה. סירבתי בנימוס בטענה שבתוך שבוע 14 ימי העסקה יעברו ואני לא אוכל לבטל אותה. היא טענה שבכל מקרה נשלחה בקשה לנצגיים לחזור אלי בשבוע הבא.

כמו שכבר הסברתי, אני סטודנט שגר בתל אביב ולומד בירושלים, הרבה זמן "הולך" לי על נסיעות לימודים לבגריות ועבודות. במהלך השבוע האחרון דיברתי עם חברת פלאפון, לדעתי קרוב ל3 שעות. בזמן שיכולתי לעשות דברין אחרים. מה שהופך את "מבצע הסטודנטים" למרגיע, מתחשב בסטודנטים רק הופך למועקה יום יומית.

כשקראתי טור בעיתון גדול בארץ על נושא דומה הבנתי שאני לא היחיד וייתכן שרבים אחרים סובלים מתופעה זו, אני מבקש בכל לשון של בקשה לעזור לי, ואף לפרסם כתבה נוספת כדי שציור הלקוחות בישראל יבנו שפלאפון לא "מחלקת מתנות" ושהיא מסתירה פרטים חשובים מהלקוחות בזמן סגירת חוזה, מטרטרת אותם מנציג לנציג עם הבטחות שווא, ולא נותנת להם רגע אחד בכל הקשור לפלפאון שברשותם.

תודה רבה, מקווה שתעזורו לי,

דוד פ'.

0508-656467.




עוגמת נפש + כספי. סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פויאי בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה