פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
גילילוב סוזנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני בדצמבר הלכתי לתקן מכשיר לתחנת שירות פלאפון, בחור שקיבל אותי היה מאוד נחמד והציע לי לשדרג מכשיר כי המכשיר שלי כבר ישן בן 3 שנים, בהתחלה לא הסכמתי כי לא רציתי לשלם על מכשיר עד 3 שנים אבל הוא אמר שאני אקבל זיכוי מלא - 30ש"ח + 12 ש"ח זיכוי בנוסף עוד 10% על חשבונית אישית שלי (אני עסקית)
עבר כחודשיים ואני לא רואה בחשבוניות את זיכוי של 42 ש"ח, התקשרתי לפלאפון ומה שנאמר לי שלא מגיע לי זיכוי כי אני נמצאת בחבילה ובשביל לקבל זיכוי אני צריכה לעבור את כל 600 דקות חוץ וולדבר בנוסף בסכום שעובר את 49 ש"ח.
אני הייתי בהלם!!!! אם לבדוק את חשבוניות שלי שנה אחורה אני אף פעם לא דיברתי יותר מ 600 דקות חוץ, זאת אומרת נותנים הטבה שהיא לא בר ביצוע
ובנוסף לכך גם לא מסביר לך את זה. אם הייתי יודעת לא הייתי מסכימה לשדרג מכשיר כי המכשיר הישן סיפק אותי וגם היו מתקנים אותו ללא עלות כי יש לי שירות תיקונים. בנוסף השארתי את המכשיר הישן בסניף של פלאפון ועכשיו התחילו לחייב אותי גם על המכשיר הישן. בנוסף לכל כש שידרגתי את מכשיר אני סיימתי את כל התחייבויות גם של תוכנית גם עבור המכשיר, אני שאלתי האם אני אהיה מחוייבת כלפי פלאפון הוא אמר לי שאני מחוייבת רק כלפי התשלום של המכשיר וזהו אין שום התחייבות אחרת והיום הם מחייבים אותי מעל 2000 ש"ח אם אני עוזבת פלאפון. אין גבול לשקרים בפלאפון, כבר הרבה שנים בחברת פלאפון ועכשיו התכזבתי קשות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' גילילוב בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה