פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הציבור בעת שידרוג מכשירים ניידים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעת השדרוג, החברה מפרסמת שבמידה והלקוח לא מרוצה מהמכשיר החדש, יכול לבחור מכשיר אחר תוך 60 יום. כך גם הובטח ע"י המוכר בדוכן החברה בקנין רחובות. כאשר רציתי להחליפו במכשיר יקר יותר הוסבר לי שהדבר כרוך בקנס (המכשיר החדש ימכר ב- 10% תוספת למחיר המבצע) ועקרונית עלי לשלם עליו במזומן (ולא ב-36 תשלומים ככתוב במבצע).
מיותר לציין שגם פנייתי למרכז השרות ברחובות לא עזר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את המוצר כפי שהובטח או לידע את הציבור על הנ פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחריאת פניות לקוח שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוח, סוכם המשך פעולה לשביעות רצונו. תגובה:
שוחחתי עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה