מכירת אזניית BLUETOOTH משומשת בנקודת שירות של פלאפון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יגאל אלון תל אביב |
כתובת: |
יגאל אלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.3.08 רכשתי אזניית Motorola H700 עבור מכשיר הפלאפון שברשותי. שילמתי מחיר מלא עבור אזנייה זו (כ 244 ₪) וקיבלתי אותה מנציגת המכירות . לאחר שהגעתי למשרדי, ופתחתי את הקופסא כדי להטעין את האזנייה לראשונה, כפי שנאמר לי, שמתי לב כי האזנייה נראית מלוכלכת. לאחר מבט מעמיק יותר, היה ברור כי האזנייה משומשת. מעבר להשלכות ההיגייניות של הדבר, זו רמאות לשמה! שילמתי במיטב כספי עבור מוצר חדש וקיבלתי מוצר מזוהם ומשומש.
לאחר שהתקשרתי לשירות הלקוחות ש פלאפון, הם התעקשו שאחזור לנקודת השירות להחליף את האזנייה ולסדר את העניין. ביקשתי מנציגת פלאפון לשלוח שליח שיחליף לי את האזנייה, אבל היא טענה שאני צריך לחזור לנקודת השירות בעצמי. הייתי מצפה לאחר מקרה כזה שהחברה תצא מגדרה כדי לכפר על הטעות, ובמקום זה הם גרמו לי לי לבזבז את זמני היקר שוב ולהגיע לנקודת המכירה בשל טעות שהם עשו, שלא לדבר על הרמאות של מכירת מוצר משומש.
חשבתי לעבור על זה בשתיקה כי טעויות קורות, אבל לאחר ההתנהלות המקוממת שלהם אני שוקל תביעה משפטית על הרמאות הזו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת האזנייה לחדשה, ללא הטרחתי בהגעה נוספת ופיצוי על הזמן שנגזל ממני |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|