פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי על ידי שירות הלקוחות והשירות הטכני נושא התלונה:
דר יעקב שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ומשפחתי לקוחות של פלאפון כבר שנים רבות (הרבה מעבר להתחייבות הראשונית) בחשבון מאוחד לי ולשני הורי. לפני כשנה הציעו לי ולהורי לשדרג את מכשירנו למכשיר V3 ב"הצעה מיוחדת" מפאת היותנו "לקוחות VIP". השדרוג כולל תשלום חובה על שירותי "דור שלוש" אך נאמר לנו גם שהתשלום כולל ביטוח ואחריות.

לפני כשבועיים פניתי למוקד הטלפוני של פלאפון ושאלתי אם אפשר להעביר את הקו שלי לחשבון אישי, כדי שאוכל לשלם בעצמי על הקו והמכשיר שלי (ולא דרך הורי).
הנציגה אמרה לי שאין שום בעיה ושעלי לגשת לסניף בליווי אימי (שהיא בעלת החשבון) ואוכל לעבור לחשבון אישי בקלות.
הגעתי לסניף כפר סבא בליווי אמי ושם נאמר לנו על ידי הנציג שבגלל שאנחנו "לקוחות VIP עם תנאים מיוחדים" אי אפשר לפצל את החשבון, אלא על ידי התחייבות מחודשת (ל36 חודשים, ובלי שום תזכורת לחוק קיצור ההתחייבות שיכנס בקרוב)
מאוכזבים, ויתרנו על התהליך.

לפני כשבוע קניתי אוזניית בלוטוס לטלפון (אוזניה של מוטורולה שאמורה להתאים בלי בעיות לV3) ולא הצלחתי לחברה למכשיר שלי. למכשיר של אמי (V3 גם הוא) הצלחתי לחבר בלי בעיה. זכרתי שהמכשיר של אימי עבר עדכון תוכנה והנחתי שזה יכול להיות פתרון לבעיה.

פניתי ביום שישי האחרון (7.3) למרכז שירות הלקוחות של פלאפון בנתניה עם הבעיה. הנציג (בשם איציק) לקח את מכשירי ואושש את חששי שאכן יש בעיה ברכיב הבלוטוס במכשיר. אך אחרי בדיקה במחשב הוא אמר לי שהוא לא יכול לתקן את המכשיר שלי בגלל שאני לא מנוי על שירות תיקונים.
יש לציין שאני הופתעתי לרעה מהעניין - במספר מקרים כבר נתתי את מכשירי לתיקונים קלים בסניף. שאלתי אותו אם אין לעובדת היותי "לקוח VIP" על פי הגדרת טלפון משמעות, והוא אמר שאין. שאלתי אם אני לא זכאי לקבל את מה שאני משלם עליו, ואם בפרסום של המכשיר כתוב שיש לו אופציה של בלוטוס אני אמור לקבל את האופציה הזאת (מה גם שאני עדיין משלם על המכשיר). נעניתי בשלילה. ה"פשרה" שאיציק הסכים לתת לי היא להצטרף לשירות תיקונים בהתחייבות "רק" לשלושה חודשים.

יצאתי קרח מכאן ומכאן - אני ממשיך לשלם על מכשיר בלי כל הפונקציונאליות המפורסמת שלו, אני משלם סכום גבוה יחסית להיקף השימוש שלי עבור היותי "לקוח מועדף", אני חייב לשלם את החשבון דרך החשבון של אימי - ואני מחויב להישאר בפלאפון ל24 חודשים או לשלם כנס של מעל אלפיים ש"ח.

קיבלתי רושם רע מאוד משירות הלקוחות של פלאפון, ואני מאוכזב מאוד.
כסף, עוגמת נפש וגם סוג הנזק :
טיפול מיידי במכשיר, הסדרת אמצעי התשלום. האופציה המועדפת עלי היא לקבל אפשרות לעזוב את פלאפון מבלי לשלם קנס אימתני. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה