פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת ההונאה החדשה של פלאפון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ששי ה 22.2.2008 התקשר אלי נציג מחברת פלאפון שהציג עצמו כך:
"שלום ,שמי אלכס ואני משימור לקוחות של פלאפון, אני רואה שאת לקוחה ותיקה שלנו ובקשת לשדרג לא מזמן את ההמכשיר אנחנו רוצים להגיע אליך הביתה ולעניין אותך במבצע (עד סוף החודש כבר אמרתי...?)"ממתי פלאפון מפנקים כך את לקוחותיהם?"-שאלתי הוא ענה : "זה חלק מהשיפור בשירות שאנחנו נותנים בשימור לקוחות."הוא אכן הגיע , הוציא כמה מכשירים חדישים , נתן לבן שלי להתלהב וענין אותי אפילו במבצע "חסר תקדים" לגבי עלות השיחות(משלמים רק על מה שמדברים).דקה לפני שאני חותמת הוא נזכר להגיד לי:"אני רק אתקשר עכשיו למוקד כדי שיתנו לך מספר של VIP"
"מה? שאלתי ! מה פתאום אני לא מחליפה את המספר"
הוא עונה לי "בתום לב"-אבל תראי בעוד 10 חודשים פלאפון עוברת לשדורים בשיטת GSM ואז מחליפים לכולם את הטלפונים. אז במקום שתבואי עוד 10 חודשים אני מחליף לך עכשיו.חתמתי, קבלתי את המכשירים וההוא הואיל לרדת איתי לרכב ולשנות את מספר הפלאפון גם בדיבורית.סתבר שהכל שקר וכזב!! ביום 26.2.2008 שוחחתי עם 3 נציגי שירות שאמרו שלא היו דברים מעולם, פלאפון אכן תעבור לשיטת שידור אחרת, אך לא יחליפו לאף אחד את המספר!לתת לסוכנים שלהם לרמות אנשים---וכל זה בכדי שזה יראה כאילו הנציג גייס לקוח חדש.......הגעתי לנקודת השרות והמכירה בכפר סבא טפלו בי נציגים (עוז וצח) שבהתחלה סרבו לקבל את המכשירים בחזרה ולבסוף נענו (טוב, לא השארתי להם הרבה ברירות).בכל אותה עת הגיעו לקוחות של החברה שהתלוננו על מכשירים תקולים ללא הרף(כן כן ניחשתם נכון...מאותו הדגם שאלכס רמז לנו שאותו ממש כדאי לרכוש).כשבקשתי להתנתק התברר שאני חתומה על תוכנית ואם ברצוני להתנתק אזי עלי לשלם 1500ש"ח ואני בתומי שואלת:" מה זאת אומרת תוכנית?"אמר לי הנציג: "היית בנקודת מכירה בצומת סגולה בספטמבר 2006?"ללא היסוס עניתי: " אמת ויציב הייתי ,לא קניתי כלום, לא שדרגתי, רק שיניתי יעדים מובחרים"אההההה על זה את מחויבת!!!!!ואני פוקחת עליו זוג עיניים – מביטה בו, המומה! אתה רציני?והוא ממש היה רציני.הדבר היחיד שיכולתי לעשות הוא פשוט להזהיר אחרים מליפול אל הרשת אליה נפלתי – לקחתי בחשבון גם את תמימי הדעים שחושבים שאולי זהו עוד טריק שיווקי של החברות המתחרות אבל זה ממש אמיתי!אנא, שימו לב בכל פעם שאתם מתקשרים ומבקשים לשנות דבר מה בדקו כמה פעמים מה קורה במידה ותרצו להתנתק(לנסות לדבר בכל פעם עם נציג אחר ולשמוע את אותה התשובה)לא להסתפק רק בנציג אחד!!!!!! בכפר סבא אמרו לי שהם רואים זאת בחומרה רבה ונציג פניות הצבור יחזור אלי...מיותר לציין ששעד היום 12.3.08 לא יצרו איתי כלל קשר (אולי הם באמת עסוקים בפניות רבות של לקוחות שניסו להונות אותם....)
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב'הנסלר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה