פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה פיתוח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב20-8-97 פניתי לתיקון מכשיר פלפון שברשותי.
כאשר ברשותי שתי מכשירים ששולמו במשך שלוש שנים ברציפות .
כאשר במשך כל התקופה מנסים לשכנע אותי לקבל מכשירים חדשים "אך סרבתי בתוקף".וזאת כדי לשמור על זכותי לקבל תנאים טובים יותר או לחלופין לעבור חברה.
אך היום השחור הגיע... כאשר פנתה אליי נציגה בשם עינב .. ואמרה לי כיוון שאתה לקוח מעודף יש לך מתנה שני פלפונים מתנה בתשלום חד פעמי וללא"
שום היתחיבות}מסלול אייזי}" מכשירים ישנים אומנם דור שניים וחצי אך לבנותייי זה מספיק
אך לאחר מיספר חודשיים כשפניתי לחברה לבקש להיתנתק מהמכשירים הישנים ששולמו עד תום .
סרבו בחברה לנתק אותי והפכו את חיי "לסיוט" וזאת במבחר טענות כגון :אתה שידרגתה את המכשירים ולכן אתה מחויב בקנס.למרות שלא היה כך הדבר לעולם" הונאה" היה במלאו מובן המילה . שכן לא לחינם חיכיתי שלוש שנים. סיוט שנימשך עד לרגע זה, הבקש בכל הנוגע למכשירים הישנים לנתק אותי ללא היתחבות כמו שדובר מלכתחילה.כאשר מילת המפתח בכל שיחותיי עים הצוות ....אנו לא נעזור לך להיתנתק"""""אני לא בן ערובה """""""""
אנא
כספי סוג הנזק :
ניתוקי מהחברה בכל הנוגע למכשירי הישנים ואיתם מיספרם.ששולמו עד תום.... פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פלח בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה