פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חוזרת על התיחסות בלתי הולמת של חברת פלאפון +הטעיית לקוחות. נושא התלונה:
טשנדי פניאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ11 חודש שידרגתי את מכשיר הפלאפון.
הפקיד שהציע לי את השדרוג העלים ממני הרבה פרטים, כגון בלוטות חסום תקלות קיימות וידועות מראש.הבטיח לי שישנה נתונים ולא שינה.
החלפתי את המכשיר לסמסונג 770 .
המכשיר גרם להרבה תקלות שכנראה חברת פלאפון ידעה על קיומם פניתי מס' פעמים ואמרו לי שזאת רק בעית גירסא ויש לעדכן אותה.
כשהגעתי לסניף מסתבר שאין גירסא חדשה.
לאחר שרציתי לבטל את השדרוג החליפו לי למכשיר K1 .
במכשיר הייתה בעיה שהתבלגנו התפריטים גם בעיה ידועה וגם בעיה של דיבור עם הספיקר שאנשים לא שמעו אותי בהפעלת ספיקר על זה נאמר שזאת צורת העבודה של המכשיר - חד כיווני,מסתבר בסוף שהייתה בעיה ו8 חודשים היה לי בעיה עם הספיקר. כל פעם שפניתי או שבאתי לחברה לתיקון, איפסו לי מחדש את המכשיר ואת כל ההגדרות במכשיר.
דבר שגרם גם לבזבוז זמן של הגעה לחברה וגם מחיקת היומן ועוד...
לאחר פניות חוזרות אמרו שצריך לעדכן גירסא גם במכשיר בK1 .
עידכנו גירסא וחזרה הבעיה.ועידכנו שוב.
כל עידכון מוחק לי נתונים חשובים במכשיר הגדה של הכל מחדש.
והגעה מיותרת לפלאפון על חשבון דברים אחרים שצריכים להעשות.

לאחר בדיקה מסתבר כי המכשיר K1 מלא בתקלות ידועות לפלאפון ועדיין משווקים אותו חופשי.

לאחר שלא פתרו את הבעיה ורציתי שיחזירו אותי לעסקה הקודמת למכשיר פשוט ולא הסכימו ולהחליף את המכשיר גם לא הסכימו אמרו שיחליפו לי את הראש של המכשיר בהתחלה לא הסכמתי כי ברגע שמתחילים להחליף דברים רק מתרבות התקלות.
הם אמרו שאם יש תקלות אחר כך מחליפים לי את המכשיר.
מאז החלפת הראש כל הזמן אומרים לי בשיחות שלא שומעים אותי....
ויש לי קפיצה בהתרוקנות הסוללה.
זה לא היה כך לפני החלפת הראש.
כשבאתי לתיקון אמרו שהשמע תקין.
אני לא חושב שהשמע תקין ורציתי שיחליפו את המכשיר, ולא הסכימו.
ולכן רציתי לכבות את 4 הקוים שברשותי... ואז סובבו אותי בין האנשים שם הרבה זמן, לכל אחד הייתי צריך להסביר הכל מחדש.

אני לא יכול לחזור כל הזמן בשביל תקלות שחוזרות, שמחזירים לי מתיקון אחרי שאני מבזבז חצי יום המתנה ונסיעות, ואחרי שעה התקלה חוזרת...
ובזבזתי יום ודברים חשובים אחרים שהייתי צריך לעשות.

לאחר סקר שוק שנאמר לי שיש תקלות רבות בK1 . הבנתי שזה לא יגמר.
פניתי פה וחזרו אליי להגיע לפשרה, (לאחר יותר מ14 יום ... )
אני אמרתי שאני רוצה שיחזרו אותי לעיסקה הקודמת עם מכשיר פשוט או מכשיר אמין ברמה לא פחותה מהמכשיר שברשותי.
נאמר לי שלא ניתן להחזיר אותי למסלול ישן והציעו לי מכשיר V3m ונאמר לי שהוא אפילו יותר טוב מK1 ויותר אמין.
כשבאתי לחברת פלאפון להחלפת ההמכשיר שאלתי פקידים מה עדיף? , כולם(מעל 5 פקידים) אמרו לי שV3M זוהי ירידת מדרגה. לציטוט "זה כמו לעבור מפנטהאוז לדירת חדר" ( שם הפקיד אצלי) .
והפקידה שישבתי אצלה ואחראית משמרת אמרה לי שאם אני מחליף לV3M אין דרך חזרה ואני מסכים למה שנתנו לי. גם התקשרו אל מי שהציע לי את המכשיר והיא אפילו לא הסכימה לדבר אית!!!

אני רואה בזה שוב זלזול בי הצעת מכשיר פחות איכותי!!!
שוב הלכתי הלוך חזור וביזבזתי חצי יום!!! וזמן חשוב !!
ואפילו לא הסכימו לדבר אית!!!

תקלות נוספות:

יש ברשותי 4 מכשירים תקלות חוזרות ומכשירים שחוזרים לא תקינים קרו לי גם במכשירים האחרים,במכשירים קרו גם במכשירים אחרים.

• חיוב 1400 ש"ח בטעות , הרבה עבודה עד שהחזירו.... (נאמר שזה על ניתוק מכשיר שלא נותק מעולם!)
• טעות בחשבונית אינטרנט כאשר בזמן זה הוכח שהייתי בשיחה ולא יכולתי להיות מחובר לאינטרנט..
• העברת מסלול ממסלול בלי תשלום חודשי למסלול עם תשלום חודשי, בלי אישור ובלי עידכון הצרכן.
• פקידים שמסתירים מידע כדי שיוכלו להחתים אנשים מבטיחים דברים ולא מקיימים על חשבון לקוחות. ויש פקידים שאמרו לי על הנושא " אין מה לעשות מחייבים אותנו להחתים, זה קשה בלי להעלים פרטים" (יש לי את השם של הפקיד שאמר זאת.)
• העברת בעלות, נתוני מכשיר... תקלות קיימות וידועות, הסבר לא נכון על חחבילת האינטרנט.
• הגעות חוזרות ונשנות לתיקון אותה בעיה.
• תיקון תקלה וגרימת נזקים אחרים.
• זמן המתנה מעל 3 שעות ביום שישי והבטחת אחריות, שלאחר מכן חויבה בחשבונית.. לאחר מכן אמרו שיזכו ותשלח חשבונית חדשה ושיבדקו מה קרה... , לא נשלח ולא נבדק!!!
• טעויות חוזרות בחשבוניות ובנתונים (ברשימה נפרדת) ואי אפשר להוכיח הכל... אז עושים טובה.... כשרציתי לעשות בדיקה לא חזרו אליי לאחר שהבטיחו מס' פעמים.
• תקלה קיימת בפלאפון אמרו שזה המכשיר, מסתבר שהייתה תקלה, מעל 8 חודשים.
• כאשר מבקשים לנתק מסובבים אותך בין כולם... נותנים לך להמתין שוב בתור...להסביר לכל אחד מחדש את הבעיות...
• הצעת מכשיר נחות בערכו לפתרון הבעיה כאשר אמרו לי שזה מכשיר באותה רמה, לאחר סקר בחברת פלאפון כולם אומרים אחר.(הגעה הלוך חזור לכלום.) וגם אמרו שאין את ההזמנה שהייתה צריכה להיות.
• הבטחה לבדוק מה עם החשבונית ועם הפקידה (נועה) שאמרה שתחזור ולא חזרה (רחלי)


וזה רק מה שעלה לי בראש, כשאבדוק בתיעוד שלי אמצא עוד...
עוגמת נפש, עלבון , כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
החלפת המכשיר מיידית למכשיר יותר טוב ואמין או החזרת המסלול הישן והחזרתי למכשיר הקודם+ פיצוי כספי על בזבוז זמן פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר טשנדי בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה