פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח וגזילת כספו!!!!!! נושא התלונה:
טויס נור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי של חברת פלאפון משנת 2005 היה לי שני מכשרים של חברת SK מכשיר טוב שנהנתי ממנו בעסקה מול הסוכן סוכם שאני אשלם 58 ש"ח על כל מכשיר "עלות המכשיר"ואקבל זיכוי של 58 ש"ח בשיחות הכל טוב ויפה עד אפריל 2006 היתה לי בעיה במכשיר ורציתי לתקן אותו הגעתי לנוקדת שירות ונאמר לי שאין אפשרות לתקן את המכשיר כי חברת SK פשטה את הרגל ואין חלקי חילוף למכשירים אני לא רציתי להחליף את המכשיר כי היה לי נוח איתו וידודתי לתפעול אין מה לעשות זה המצב כרגע ועליך להחליף את המכשיר למטרולה V3 בללא עלות ושום תוספת לא היתה לי ברירה לקחתי את ה V3 ומאז אני מתחיל לראות חיוב של 58 וללא זיכוי מה שהתברר אחרי זה שפלאפון טוענת אם אתה מחליף את המכשיר אז תנאי של העיסקה הקודם יפסק כי "שדרגת את מכשירך"הרגשתי מאד פגוע ומרומה ב 10-06 שלמתי עבור שני המכשרים במזומן 6200 ש"ח אני יותר מחודש מבקש מהם להתנתק ללא הסכמה מצידם עם יחס גרוע ומאכזב כולי תקוה שאחראי השירות בפלאפון יתיחס לתלונתי זו ושהאנשים לא יפלו בטעיות כמו שלי כי בספו של הדבר זה יעשה שם לא טוב לחברה גדולה כמו פלאפון
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי למה ששלמתי עבור המכשירים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה