פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון אינה מאפשרת ביטול עסקה שנעשתה בפחות מ 24 שע' בעסקת רוכלות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 16/3/08 הגיע נציג של פלאפון אשר הציג בפניי מגוון רחב של תוכניות.
הנציג הבין שבעייתי היחידה היא להיפרד ממכשיר הנייד שאליו אני "נאמנה" ב 12 שנה האחרונות. נוקיה.
הסברתי לנציג שמעבר לבעייתי העיקרית עם המכשיר,התוכנית שקיבלתי אינה רלוונטית מאחר ורב שיחותיי (כ 70%) הן למפעיל סלקום.
הנציג נתן לי תוכנית של 550 דק לפי השנייה לכל היעדים +650 ליעדים נבחרים שכוללים את השיחות לכל מפעיל אחר כולל סלקום.מה שהתברר כשקר בשיחה שהיתה לי עם המוקד. לאחר החתימה הבנתי שלא ניתן לבצע יעדים נבחרים לסלקום.
לאחר שהייה של שעתיים בביתי,מותשת מלחשוב ולהחליט,חתמתי על העסקה ולא בלב שלם ונקי.
לאחר 3 שעות ממועד החתימה התקשרתי לשרות העסקי וביקשתי לבטל את העסקה ואת תהליך הניוד.
נאמר לי שרק הנציג שהיה בביתי יכול לבטל את העסקה והם יבקשו ממנו להתקשר אלי.
במקביל התקשרתי גם אני אליו אך הוא לא חזר.
בבוקר למחרת, ה 17/3/08 שוב יצרתי בבוקר קשר עם המוקד הטלפוני בבקשתי החוזרת לבטל את תהליך הניוד אך לצערי נתקלתי בתשובה דומה ליום האתמול.
ציינתי בפני הנציגה האדיבה שאודי לא חזר אליי.
רק בשעה 14:30, לאחר שתהליך הניוד הושלם הנציג חזר אליי באומרו שאינו יכול לבטל את העסקה ורק המנהל האחראי עליו יכול לבטל את העסקה.
כששאלתי אותו איך אני מגיעה למנהלו אמר לי שרק דרך שרות הלקוחות 166*.
הייתי סבלנית והתקשרתי שוב למוקד הטלפוני לבקש לדבר עם מנהלו של אותו נציג.
בשירות הלקוחות נאמר לי שלשם ביטול עסקה אינם יכולים לתת לי את פרטיו של המנהל האחראי ובאפשרותי להגיע למוקד השירות הפרונטאלי לביטול עסקה,וכך עשיתי.
הגעתי במיוחד לשרות הפרונטאלי מביתי בנס ציונה לרחובות למוקד הפרונטאלי.
אחרי המתנה ארוכה נאמר לי שהם אינם מורשים לבטל את העסקה ואינם מבינים למה הייתי צריכה להגיע אליהם. בשלב זה כבר כעסתי ואמרתי שאיני מוכנה לצאת מהמוקד עד שאיני מדברת עם המנהל של הנציג.
חיכית שעה וחצי במוקד הפרונטאלי עד שמאור דוידוביץ,מנהל הנציג יחזור אליי בכבודו ובעצמו.
כשחזר,ביטל את בקשתי כהרף עין מבלי לטרוח ולהבין מהי הבעיה מאחר שכבר שמע זאת מהנציג.
נסערת ובוכייה יצאתי מהמוקד והמשכתי במאבקי הטלפוני עם המוקד עד לשעה זו : 22:00.
מחכה עדיין לשיחתו של מנהל (הבטיח שיבדוק שוב ויחזור).

בנקודה זו אוסיף ואציין שהנציגות הטלפוניות היו חייכניות,אדיבות ונעימות לאוזן אך באותה נשימה הלכו איתי סחור סחור. בזבוז זמן על נחמדות וללא הועיל- מלחמת התשה!!
העבירו אותי כמו פינג פונג אחד לשני וכשהסיומת תגיע לקיצה אשאר עם טעם רע בפה וחבל!

איפה הגנתי פה כעסקה שבוצעה בתנאי רוכלות ולמה לא נאמר לי שהוא נחשב כ "נציג סיירת" אם כך, יכול להיות שלא הייתי חותמת על העסקה כלל.
במקרה שלי רציתי לבטל תוך 3 שעות..רק 3 שעות..למען השם,איפה ההגינות????

ובסיומו של יום מתיש,התוצאה שנגרמה היא העוגמת הנפש,יום עבודה שהלך לשווא ובעיקר אי רצון מוחלט להישאר בפלאפון.
התחלנו ברגל שמאל עוד משעותיי הראשונות ואיני מוכנה להרגיש ב"כלא" הסלולארי שלהם עוד 3 שנים.

ולכן,בנימה מותשת זו וטעם מאד רע בפה אבקש בכל לשון של בקשה כי דמעותיי כבר ייבשו ..
אני רוצה לבטל את העסקה!!
אנחנו בני אדם אנושיים ונוטים לטעות לפעמים.
למה אני צריכה לשלם על טעות זו בעוגמת נפש וגם 3 שנים?

אשמח ביצירת קשר בהקדם.

תודה מראש
ורק בשורות טובות!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' דמתי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה