פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב דמי שימוש קבוע למספר סגור נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2000 לערך ולאחר שימוש של כ-6 שנים בקו פלאפון ללא בעיות וחובות,קיבלתי טלפון ממקום עבודתי והחלטתי לסגור את קו הפלאפון האישי שהיה ברשותי.
לאחר שיחה עם נציג שירות שוכנעתי להשאיר את הקו לא פעיל וללא חיוב קבוע או חודשי כלשהוא,וזאת כיוון שהייתי לקוח ותיק אמין ומסודר ברשת,לצערי-הסכמתי!!!
במשך שנים הכל היה בסדר עד שבשבוע שעבר הגיע לי מכתב ממשרד עורכי דין ובו איום לפני פנייה להוצאה לפועל על חוב של 291 ש"ח בגין חודשים 11/07-02/08..............
בבירור שניסיתי לבצע עם פלאפון נעניתי שהטיפול הינו משפטי ולכן הם לא יכולים לעזור לי,בבירור עם משרד עורך הדין נעניתי שזה לא מעניין אותם ויש חשבוניות מאז 11/07,כל נסיונתיי להסביר שהטלפון סגור כבר קרוב ל-8 שנים ולא ניתנה כל בקשה לפוחו נענו בצעקות ובזלזול......
כשביקשתי שיעבירו אליי העתקיי חשבוניות קיבלתי בפקס העתקים של חשבוניות בגין חודשים נובמבר ודצמבר 07 וכן ינואר 08 על דמי שירות חודשיים של כ-12 ש"ח ודרישה לתשלומי ריבית פיגורים בגין אותן חשבוניות עצמן,על הסכום שנצבר בא דמי הטיפול של כבוד משרד עורכי הדין וה"חוב" גדל לו ל-291 ש"ח !!!!!!!
כספי סוג הנזק :
ביטול דרישת התשלום,הסרת איום ההוצאה לפועל ואז ביטול סופי ומוחלט של קו הפלאפון ה"ותיק" ברשת פלא פון. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אביחיל בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה