פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נמאס לי מחברת פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה לא פעם ראשונה שאני מתלוננת דרך האתר ולצערי כמו שנראה באופק גם לא האחרונה...אני מתלוננת רבות במרכז השירות לקוחות אבל גם זה לא ממש עוזר!
מתחייבים לחזור ולא חוזרים,לוקחים כספים סתם,מבטיחים פיצוי ולא נותנים, מנתקים שיחה כשהשיחה "גדולה" עליהם, לא מעבירים הודעות,נותנים שוב ושוב נייד לא תקין הגורם לכאבי ראש נוראיים.
לצערי הבעיות לא קטנות רק גדלות...שני מכשירי פלאפון בחשבונות שונים בידי ושניהם לא עומדים בציפיות עושים את אותן בעיות וגורמים לעצבים סבל ובזבוז זמן!!!
לצערי לפניות הציבור אפשר לפנות רק דרך כאן או במכתב, אז אני נאלצת לפנות שוב כאן ולצפות לתשובה בזריזות.
טוב שיש אנשים כמו אלה היושבים בפניות הציבור בחברה,הם לפחות מראים עוד טיפת אנושיות.
אני רוצה להתנתק מפלאפון נמאס לי להיות לקוחה שזורקת כסף כל חודש על החברה,נמאס לי לבזבז יום שלם בחודש על תיקון החשבון...נמאס נמאס נמאס!!!

חיזרו אליי בזריזות
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשחרר אותי מהנישואים אליכם או לפתור את הבעיות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' בן גיאת בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה