פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות במתן שירות! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודש שלחתי מכתב למשרד התקשורת ובו מספר תלונות על חברת פלאפון במשך ארבעת החודשים האחרונים מאז ששידרגתי ב11 לדצמבר 2007 ולשיקול דעתם המכתב נשלח לפניות ציבור של פלאפון. לפני 3 שבועות צלצל לאימי (בעלת המכשיר ואני מיופה כחה) אריק אלדן מנהל פניות ציבור מטעם המנכ"ל והלה הבטיח לה שתתאפשר לי החלפת עיסקה או לחילופין את המכשיר "הכי חדש בפלאפון". התלונות בעצם היו על כך שמאז ששידרגתי למכשירי מוטורולה k1 (שני מכשירים) המכשירים היו מתוקלים. בעקבות כך התלוננתי ואושר לי להחליף למכשיר סמסונג אר 500 תמורת 200 שקלים ובסה"כ עבור 2 מכשירים 400 ש"ח. אולם כשהגעתי למרכז שירות באשדוד (מקום לימודיי) לא הבינו כך אלא 400 ש"ח לכל מכשיר. כשביקשתי מנהל ניגש אליי בחור בשם עמית ובמשך השיחה הוא הרים עליי "שאגות" (ממש כך!!!), כשביקשתי מנהל הוא טען שהוא המנהל, לאחר בירור קל התברר לי שהוא רק סגן מנהל, למותר שיצאתי משם על סף בכי כשאינני יודע מה לעשות עם עצמי!. בעקבות כך התלוננתי עליו ובתמורה (אינני מבין איך זה קשור) בחורה בשם גלית מנהלת מחלקת פניות באשדוד יצרה עימי קשר וביקשה ממני להגיע שוב למרכז. כשהגעתי אליה היא הציעה לי שוב את המכשיר כשהוא כולו משופשף לגמרי. בעוגמת נפש נוספת ויתרתי על "הטובה" ויצאתי שוב כלעומת שבאתי. במשך הזמן נחשפתי שוב למערכת רשלנות מצד פלאפון, בחודש פברואר קיבלתי חשבונית על חודש ינואר ובו חיובים מנופחים בסעיף האינטרט. לאחר הוצאת פירוט שיחות נוכחתי לראות שהחיובים הם על שירותי אינטרנט ושירותי מבוגרים, וזאת למרות שחסמתי את שירותי האינטרנט והמבוגרים. את האינטרנט שנפתח ניחא, אך את שירותי המבוגרים אי אפשר לפתוח אלא ע"י שליחת פקס של צילום ת.ז של בעלת המכשיר עצמה ואפילו לא ע"י מיופה כוחה, א"כ היאך נפתח הדבר??? ועוד התברר לי שזה קרה כמה וכמה פעמים!!! איך??? זו פגיעה עצומה ברגשותיי!. כאמור שתי תלונות אלו ועוד כמה, נשלחו לארק אלדן מנהל מחלקת פניות ציבור בפלאפון והוא באטימות מוחלטת חזר לי על ה"הטבה" של החלפת הדגם כמי שהוא המציא את ההטבה, וכאילו שיש בה כדי לחפות או לטפל בעוגמת נפש שנגרמה לי, וזאת למרות שהתלונות הנ"ל קרו לאחר שניתנה לי ההטבה ע"י גלית כמו שציינתי, ולמרות שהוא הבטיח לאימי את "המכשיר הכי טוב בפלאפון" (וי9 או זד6). כאמור את אותו אריק אני מחפש שבוע ואילו הוא מצידו התקשר אליי רק בסוף השבוע (יום ה') והשאיר לי הודעה בה נאמר לי כל הנ"ל בלי שום ניסיון לשוב אליי למרות כמות האימלים הבילתי מבוטלת שנשלחו לו ע"י נציגים שונים במשך השבוע ליצור עימי קשר. כששוחחתי לאחר כמה דקות לשירות לקוחות ע"מ לאתר אותו הוא אמר לנציגה שרק ביום ב' הוא יוכל לשוב אליי... ("שירות"). לאחמ"כ שוחחתי עם כל הנציגים שיכולתי לשוחח ושוב נתקלתי באטימות שאין שני לה. הגעתי לאחמ"ש מחלקת שימור לקוחות בשם קרין שחזרה אליי רק לאחר יומיים וזו מצידה ניסתה לתרץ כל תלונה ותלונה בלא שום ניסיון לעזור\לפצות וככיו"ב בין היתר נאמר לי על ידה שאותו עמית סגן מנהל "לא מוכרח לבקש ממני סליחה" וכי היא "לא יכולה להכריחו לכך". הגעתי אפילו למנהלת שמעל קרין הנ"ל וחוץ מתוספת מנת עוגמת נפש בלי שום קורטוב ניסיון של עזרה, לא יצא לי שום דבר. לטיפולכם המסור! רוב תודות!
פגיעה ברגשות. ועלבון. סוג הנזק :
עמידה בהבטחות! פיצוי על הפגיעה ברגשות, ועל עוגמת הנפש הרבה. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שרון בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה