פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תעריפים מוזלים לסטודנטים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי זה מזמן לחברת פלאפון בנושא של תעריף מוזל לסטודנטים מאחר והפכתי לאחד מן המניין , לאחר פניות מרובות שנעשו למוקד שירות הלקוחות של החברה לגבי אותו נושא הובהר לי באותה תקופה ( חודש אוקטובר ) שעדיין לא נמצא מבצע לאותו מגזר כלומר הסטודנטים . נאמר לי באותו מעמד שיחה שכרגע יש מבצע "זמני" שיוכל להוזיל לי את העליות , מכיוון שלא הייתה לי ברירה אחרת הסכמתי והובטח לי כמו כן שיחזרו אלי ברגע שתצא תוכנית המתאימה לסטודנטים . לאחר כמה שבועות חזרו אלי ונאמר לי שתוכנית הסטודנטים שיצאה לפועל היא תוכנית הכפופה לתקנון שמאוד לא אטרקטיבי ושלא נדבר על הוזלת עליות שזה בדיוק מה שסטודנט כמוני מעוניין שלא נדבר על כמה וכמה על סטודנטים אחרים שגם אני מאמין מחפשים הוזלה בכל הנוגע בדבר בגלל עליות הגבוהות שיש לשלם בזמן הלימודים הרלוונטיים . התוכנית עצמה מדברת של שידרוג מכשיר ( בתשלום כמובן אלא מה ?! ) ורק לאחר מכן אותו סטודנט כלומר אני במקרה זה יכול להנות מתעריפים מוזלים ! כלומר במילים אחרות תוציא קודם כל את הארנק ולאחר מכן נדבר על הוזלת עליות שיחה ! בעיני זה נושא מאוד מוזר שלא נדבר על אכזבה קשה מחברת פלאפון כלקוח שנמצא מנוי אצלם קרוב ל-4 שנים !! חוסר אכפתיות והבנה כלפי הלקוח חד משמעי !
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוח הבנתי את טענותיו הבטחתי להעביר דבריו לבעל התפקיד הרלוונטי וכי אני מקווה שאכן דבריו יובילו לשינוי בהתאם לרצונו, הבנו כי כל אחד מגיע עם חשיבה מכיוון אחר וכי לכל מבצע או תוכנית תנאים שלה. תגובה:
שוחחתי עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה