פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מיום ה23 למרצ. נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי היום שיחה ממנהל פניות ציבור בפלאפון אריק אלדן ובסיכום השיחה לא טופל דבר!!! הוא נתן לי בסה"כ אישור להחליף לאותו סמסונג r500 -שכבר אושר לי עוד לפני התלונות שציינתי- רק לחדש ולא למחודש. אותו אריק חזר על אותם דברים במשך 45 דקות, אע"פ ששבתי והדגשתי בפניו שהתלונה על פתיחת שירותי המבוגרים בניגוד לנוהל עדיין לא טופלה!. ובהקשר לתלונה על אותו עמית סג"מ מרכז שירות אשדוד הוא פיצה אותי ב-50 שקלים בלבד, כשאמרתי לו שאין בכך כדי לחפות על העלבון ועגמת הנפש שנגרמו לי ע"י אותו עמית בצעקותיו עליי בפני הנוכחים במרכז שירות, נתקלתי באטימות משוועת!! השיחה הסתיימה לתדהמתי במשפט "אני שם לב שאנחנו לא מגיעים לשום מקום, להתראות"... אני לא יודע מה לעשות כנגד הבריוקרטיה הזאת!!! אנא תעזרו לי! רוב תודות.
להתערב בענין ולפצות אותי כדי שאצא מרוצה. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שרון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה