פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
R -500 של סמסונג ושירות גרוע נושא התלונה:
לובל אורן שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכל הגולשים, הייתי מעוניין לשתף אתכם בחוויה שהייתה לי או יותר נכון שאני בעיצומה. אני מנוי של חברת פלאפון כמעט שנתיים ועד היום הייתי דיי מרוצה, וצירפתי את כל המשפחה תחת חסותי 5 מכשירים.
עשיתי טעות נוראית ושוכנעתי לשדרג את מכשיר הסמסונג הפשוט הישן והטוב שיהיה לי (בלי שום תקלה,או תלונהוהמכשיר שעובד ללא דופי) חשוב לציין לא דור שלוש ולא "נעלים" ללא מצלמה וללא כל הקישקושים מסביב.
הדבר היחיד שחסר במכשיר הוא יכולת קישוריות ה BLUETOOTH ועל כן התפתתי ושדרגתי למכשיר סמסונג מדגם R-500 בחירה רעה מאוד.
אני נמצא במסלול של עובדי חברת חשמל "2006" ונציג המכירות שביצע את העיסקה שכח לציין בפני ששיפרו את תנאי העסקה של חברת חשמל ושיש מסלול הרבה יותר טוב משמעותית. לא די בכך, ציינתי בפניו שמטעמי ביטחון אני לא יכול להכניס פלאפון נייד עם מצלמה לשטח החברה. הנציג הבטיח לי שאין בעיה כל מה שעלי לעשות זה לגשת למרכז השירות וינתקו לי את המצלמה.
הבעיה החלה להתעורר כאשר הגעתי לפני כשבוע למרכז השירות וביקשתי שינתקו המצלמה על מנת שאני אוכל להשתמש בפלאפון " דור שלוש" במתחם החברה. שלא יפילו אותכם בפח, הנציגים של חברת פלאפון לא מוכנים לנתק את המצלמה על פי מדיניות החברה והנחיות שהם קיבלו מהיצרנים.
הפיתרון שהוצע לי הוא להחזיק בעצם בשני מכשירים, האחד יהיה לעבודה והשני לשעות שלאחר העבודה. אתם מבינים מה הציעו לי, במקום להשתדרג חזרתי אחורה, נניח שפתרון זה מתקבל על הדעת אבל הוא לא סביר או הגיוני.
נחזור לסיבה שלשמה שידרגתי את המכשיר" אוזניית ה BLUETOOTH " ואמשיך ואספר
שלמכשיר זה רכשתי כבר שני אוזניות מחברות שונות אשר לא עובדות טוב עם המכשיר, רעשים וניתוקים ( עם מכשירים אחרים הם עובדים מצויין).
לשמחתי בעל החנות שרכשתי הסכים להמיר את האוזניות ונתן לי אפשרות לקחת מוצרים חלופיים. התקשרתי לחברת פלאפון ושאלתי אותם :מדוע ? נציגת החברה אמרה לי ששני סוגים של אוזניות "בלו טו" נתמכות ע"י המכשיר ( סקאלה 700, ומוטורולה H - 500) החברה רצתה עבור אוזניית מוטורלה H - 500 מחיר של 320 שקלים כאשר באינטרנט רכשתי בדיוק את אותה אוזנייה במחיר של 125 שקלים.
עמיתי הגולשים, אל תקנו למכשיר זה אוזניית "בלו טו" כי גם פה האוזנייה מסתבר לא נתמכת למרות שבמכשירים אחרים של פלאפון ניסינו והאוזנייה עובדת מצויין. נציג השירות עדכן אותי שאין מה לעשות והוא מציע לי לרכוש אוזנייה נוספת (רביעית במספר) "אז מה אם אמרנו שהיא נתמכת ע"י הדגם המיועד כנראה שלא תיספוג גם את זה",חשוב לציין שהחליפו לי את המכשיר ובדקו אותו עם מכשירים חדשים מדגם R - 500 ואותה בעיה חוזר.
בחברת פלאפון הציעו לי לרכוש אוזניית סקאלה - 700 במחיר של 180 שקלים -מאה ש"ח הנחה, לא הסכמתי .
חברת פלאפון הטעתה אותי והאוזנייה שרכשתי תקינה, יש גבול לחוסר מקצועיות ולתשובות השטחיות שקיבלתי ע"י נציגי חברת פלאפון, מה עוד שחלק מאנשי הודו שהאוזנייה אינה עובדת כראוי עם הדגם "בלו טו" של חברת מוטורלה למרות הצהרות שהמכשיר כן תומך בו.
הנושא עדיין בטיפול בשירות הלקוחות של החברה כבר שבוע ונאמר לי להמתין לתשובה עד ליום חמישי הקרוב.
הערות כלליות נוספות על המכשיר (סמסונג R-500 ) :
דק בעיצוב מהמהם, איכות שמע ירודה, משך חיי סוללה קצר משמעותית מהסמסונג הישן, קישוריית BLUETOOTH גרועה ביותר אפשר להגיד בכלל לא קיימת.
עלבון סוג הנזק :
ביטול השידרוג או המינימום החלפת מכשיר בעלות זהה אשר נתמך BLUETOOTH פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר לובל בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה