פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ועלבון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-18.03.2008 בצהריים הגיע לביתי נציג מכירות לעסקים מחברת פאלפון והציע לי חבילה עם התחייבות ל- 3 שנים. יש לציין כי החוזה או עיקרי הדברים לא הוצגו בפני מלבד העמוד לחתימה. חתמתי על החוזה והסברתי כי דחיפות העיסקה נובעת בשל רכישת רכב טנדר לעסק הזקוק לדיבורית דחוף. הנציג הבטיח לי כי באותו ערב יגיע מתקין או מקסימום למחרת בבוקר.
באותו הערב לא הגיע אך הבטיח שלמחרת בבוקר יגיע מתקין ולפיכך למחרת בבוקר הושבתו הרכבים מעבודתם והמתינו למתקין. כאשר נסינו ליצור קשר עם הנציג שרות בשמונה בבוקר ציין כי הוא כבר חוזר עם תשובה וכך שוב ב-11:00 בבוקר הוא כבר חוזר עם ההתקנה כמובן שלא חזר וב- 16:00 אחה"צ הודיע שמרכז ההתקנות נסגר וההתקנה כבר לא תיהיה היום.
מעבר לעלבון על היחס ההפסד של יום עבודה עם שלושה רכבים ( טנדר ומשאית אחת) בענף החקלאות הינו גדול יחסית. למחרת התקשרנו לנציג מכירות וזה כבר לא ענה לשיחותינו כלל. התקשרנו למרכז שירות והציעו לנו לגשת למרכז שירות הקרוב. הגענו וביקשנו קודם כל לבטל את העיסקה!!! נאמר לנו כי מאחר ומדובר בעוסק מורשה ח"פ. החוק לא מגן עלינו ואין לנו מה לעשות מלבד להתלונן מאחר והם לא מתכוונים לבטל את העיסקה. יש לציין כי הוכנו את השירות הלקוי חוסר המענה מצד נציג המכירות כאשר כלומר כאשר נציג השירות שיתקשר מהמכשיר שלנו נצי המכירות לא ענה ומייד התקשר ממס' אחר והנציג מכירות ענה.
מכאן הכל רק הדרדר השירות נעשה יותר ויותר גרוע גוררים אותנו על הרצפה כי חתמנו על העיסקה. מעליבים ההתקנה נעשתה אתמול. נאמר לנו כי נקבל שני אוזניות אלחוטיות חינם כפיצוי. יש לציין כי תחילה נאמר שההתקנות יהיה כנגד זיכוי זמן אויר ואז הם התקשרו ביום ההתקנה והתחרטו. ההשפלה רק הולכת ומחמירה אנחנו מרגישים כבולים. מנהל המכירות הבכיר ביותר טיפל בכך היה שי קרן. (איתו לא יכולנו ליצור קשר מאחר ולא הסכים למסור את פרטי ההתקשרות אתו וההיפך כמובן שכן). מעוניינים לבטל את העיסקה! ולקבל פיצוי על הנזק הכספי בהשבתת רכבי העבודה לחינם!!!
יש לציין כי אנו לקוחות של חברת פלאפון מעל ל- 14 שנה וזה לא עצר אותם מלהעליב אותנו שוב ושוב.
כספי סוג הנזק :
ופיצוי כספי על השבתת רכבי עבודה בסך של 18,000 ועלבון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פלש בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה