פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אישור בעלות על קו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לבת זוגתי חן עיני יש קו ומכשיר ביחד עם משפחתה בחברתכם במשך 7 שנים.
לפני מספר שבועות התקלקל המכשיר שלה.
במקביל אני התקבלתי למקום עבודה חדש ובו הציעו לנו מסלול אטרקטיבי במיוחד עם זיכוי גדול מאוד מטעם מקום העבודה שלי.
לכן החלטנו לנייד את הקו לסלקום ( שמולה החברה שלי עובדת ). התבקשנו מסלקום להעביר את המכשיר על שמי בשביל לפשט את הניוד.
ביום ראשון 16 במרץ, היינו בסניף מלחה להעברת בעלות על שמי, העבירו את הקו למסלול בעלות של 30 ש"ח בחודש.
לא קיבלנו את טופס העברת בעלות בסניף, או שהייתה בעיה אחרת. לכן ביקשנו טלפונית אישור שהקו בבעלותי. לאחר טרטורים רבים, אמרו לנו שאפשר לקבל את האישור בסניף.
אני אדם עובד הייטק, הנוסע למעלה מ100 ק"מ ביום לעבודה וחזרה, אין לי זמן להגיע במהלך השבוע לסניף.
ביום שישי 21 למרץ נסענו לסניף. בניגוד למה שהבטיחו לנו טלפונית, הם טענו שהם לא יכולים לספק את האישור הזה. האחראי במוקד שירות בתלפיות אמר לי שאני יכול לרכוש אוזניה ואז הוא יוציא לי חשבונית ולקבל את האישור ( אין לי צורך באוזניה אם אין לי מכשיר תקין )
בזבזנו בוקר שלם מתוך הזמן הפנוי המועט שלנו בשביל לבקר בסניף לשווא.
בסוף הוא אמר לי שאנחנו נוכל לקבל את האישור בלי בעיה באתר האינטרנט.
כמובן שבאנטרנט הקו עוד לא היה רשום על שמי, ואחרי הרבה מאוד טרטורים מצד מוקד האינטרנט שלכם, פתחו לי את האתר לשימוש.
כאשר עברו עוד מספר ימים ונכנסתי לאתר נדהמתי לגלות שאנשי השירות שלך שוב שיקרו, ואין כזה אישור באתר.
אם יקרה הנס וביום ראשון הקרוב ה30 לחודש אני אוכל להגיש את בקשת הניוד הקו, זה ייקח עוד שבוע עד שזה יבוצע. מה שאומר שאני אהיה בעל קו ללא שימוש בניגוד לרצוני 3 שבועות. אני אצטרך לשלם לחברה שלך 21 ש"ח רק בגלל החוסר הגינות שלכם.
בזבוז זמן וגביה לא מוצדקת של דמי שימוש סוג הנזק :
פיצוי כספי ואישור בעלות על הקו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שטיין בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה