פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור אין סופי ויחס משפיל לאחר תביעת ביטוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל לפני כחודשיים, שלקחתי את מכשיר הסמסונג שברשותי למוקד שירות של "פלאפון"
עם תקלה קטנה שלא טעינה.
קיבלתי מכשיר חלופי ולאחר כשבוע הגעתי לקבל את המכשיר שלי בחזרה.
אך להפתעתי, הנציג של פלאפון החזיר לי את מכשירי והוסיף "המכשיר שלך מושבת", כששאלתי מה למה ואיך,
הוא אמר כנראה הוא נפל והכרטיס שלו התעקם.
התעצבנתי ושאלתי מה עושים, הוא הציע פתרון אחד, לעשות תביעת ביטוח בתשלום של 450 ש"ח ולקבל מכשיר
"מחודש".
כמובן שיצאתי משם רותחת מעצבים, צלצלתי וצלצלתי, שעות וימים למוקדים של "פלאפון",
עד שלבסוף הצלחתי להגיע למצב של לקבל מכשיר "מחודש" ללא עלות.
הנציג הבטיח שתוך שבוע המכשיר יגיע למרכז שירות קרוב לביתי, המתנתי, קרוב לחודש, והתייאשתי, אין לי פלאפון,
חודש!! מי היה מאמין?!
צלצלתי וביררתי, ניתן להשיג את המכשיר במוקד אחר,שנמצא מרחק נסיעה שעה מבייתי, נסעתי לשם, רק כדי סופסוף
לקבל מכשיר ולהתנהל כמו שצריך.
כשהגעתי המנהלת שם לא הסכימה לתת לי מכשיר ללא תשלום של 450 ש"ח, לאחר בלאגנים, היא הסכימה לבדוק
והבדיקה לקחה שלוש וחצי שעות, שאני יושבת במוקד,מתייבשת!
לבסוף יצאתי ב8 וחצי מהמוקד, וכדי להגיע הביתה היתי צריכה לטרטר את אבא שלי להגיע אליי (שעה מהבית),
הגעתי הביתה, בתקווה שסוף כל סוף נגמר הסיוט, אך כבר יום למחרת, התחילו הבעיות, המכשיר לא מקבל
ולא מוציא שיחות, לא הודעות ולא כל שירות אחר, נכבה ונדלק על דעת עצמו ועוד..
שוב, שעות של שיחות, מה עושים!?, הפתרון היחיד שמצאו לי היה לגשת למרכז שירות, ניגשתי, שמתי אותו בתיקון
ושוב מכשיר חלופי ושוב להמתין שבוע, לאחר שבוע הגעתי למוקד לקבל אותו בחזרה, שאלתי מה היתה הבעיה
הנציגה אמרה "לא היתה בעיה, הוא בסדר" הופתעתי אבל אמרתי טוב, אם הם בדקו הם בטח יודעים, יצאתי, במהלך טיול
באזור המרכז, צלצלה אליי נציגה של פלאפון אך אני לא יכולתי לדבר ולשמוע אותה, רעשים מטורפים!
חזרתי למוקד, הנציגה בדקה, אמרה שהכל תקין היא לא יודעת מה זה היה..
נסעתי הביתה, אך כבר בדרך הביתה במונית, התחילו שוב הבעיות, לא מוציא שיחות, ונכבה.
הגעתי הביתה צלצלתי מהפלאפון של אבא לחברה, אך לטענתם אין פתרון, מלבד "נשלח נציג שיחליף לך ל"מחודש" אחר,
אמרתי להם אני לא רוצה שוב "מחודש" שוב בעיות שוב טירטור, הגעתי למנהלים, לפניות ציבור
אך הם אמרו שזהו הפתרון היחיד, איימתי על התנתקות, וקיבלתי תגובה כזו "אם זה מה שאת רוצה אז בכיף"
זה יחס!? זו תגובה!? ללקוחה של פלאפון 6 שנים, עם עוד 6 מכשירים במשפחה!?
אשמח אם מישהו ייעץ לי מה לעשות ויעזור לי להגיע לפתרון הולם.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ממן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה