|
|
|
|
|
|
מתן מידע שקרי בעת חתימת חוזה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סוכן של החברה הגיע לביתי והציע לי לשדרג מכשירים שברשותי בתנאים טובים משום שאנוכי לקוחה ותיקה.
שני תנאים היו לי לקיום העסקה:1. אי התקשרות לשלוש שנים - וכאן נאמר לי מפורשות על ידי הסוכן שלא קיימת התקשרות ואם אבקש לעזוב במהלך שנה אדרש לשלם קנס של 700 ש"ח. התנאי השני היה - אי תשלום עבור המכשיר וכאן נאמר לי חד משמעית שאינני מחויבת. כששאלתי מדוע בחוזה רשום סעיף של זיכוי עבור מכשיר, נאמר לי שיש אנשים שלא מקבלים זיכוי, לכן בסעיף נרשם אצל כולם - תשלום, אבל אצל הוותיקים נרשמת המילה זיכוי וכך ידעו להבחין בין הזכאים ללא זכאים.
בקשתי לבטל את העסקה, מנציגת שירות הובהר לי שהם יודעים שהסוכן מסר מידע שגוי אך לא ניתן לבטל את העיסקה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פנייבסקי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|