פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע פעולה ללא רשותי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קיבלנו את חשבונית החיוב החודשי. להפתעתי, אחד ממס' הנייד שלי לא הופיעו בחיוב. התקשרנו לפלאפון ואמרו שזה בטיפול. החודש שוב הגיעה חשבונית ולאחר בדיקה נוספת, שוב התברר שנשמט החיוב של אותו מספר נייד. התקשרנו ושוחחנו עם אינה משירות לקוחות, שאמרה שהמספר נייד שלנו, כלל לא שלנו אלא של לקוח אחר (מדובר על מספר נייד, שהולך איתנו כבר קרוב ל - 7 שנים, אם לא יותר). הסברנו לאינה, שזהו מס' נייד שלנו ולא של אף אחד אחר. היא טענה שחתמנו על חוזה בתחנת השירות. ביקשנו שתמציא לנו את המסמך, אך כמובן שאין מסמך כזה. ענתה שתעביר את התלונה, לאחראי משמרת שיחזור אלינו במהלך השבוע עם תשובה. חלף מעל שבוע בלי שום תגובה. היום ניתקו לי את הטלפון לשיחות יוצאות בתור סנקציה על כי לא שילמתי את החוב (יש לי הוראת קבע אחת עבור כל הניידים, אז אין לי מושג על מה הם מתלוננים). שוחחתי עם דניס משירות לקוחות, שביקש שאגיע לתחנת השירות לשם טיפול בבעיה וכי בינתיים הוא פותח את הקו עד ליום שישי הקרוב.
מדוע עלי לבזבז את זמני היקר על תקלות של חברת פלאפון? הם הרי צרבו את מספר הנייד שלי על נייד של מישהו זר. האם אני יודעת איזה נזק נגרם לי? האם צותתו לשיחותיי? האם גנבו פרטים חסויים ממני? פלאפון יצרה את הבעיה ושפלאפון תסדר את הבעיה, בלי לגזול מזמני. מדוע להוסיף חטא על פשע? אני סבורה שמגיע לי פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי. בושה וחרפה. וזאת חברה, שאני איתה מיום הקמתה. כן, הייתי עם הנייד שהיה בתוך נרתיק עור שנושאים על הכתף.
כל סוגי הנזק שצוינו סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' יהושפט בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה