פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא רשות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ארלוזורוב ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אורטל שפיר ואני לקוחה של פלאפון מזה 3 שנים בתאריך 27/2/08 הגעתי לארלוזורוב בת"א (תחנת רכבת) פגשה אותי בעמדת מכירה של פלאפון בחורה מאוד נחמדה שהציעה לי פלאפון ב-10 ש"ח בילבד לחודש(פלאפון K-1) החתימה אותי על טופס שידרוג ללא פרטים דפים בעצם רייקים,שהגעתי הביתה היתחרטתי ואימי רצתה את הפלאפון ונתנה פרטי כרטיס אשראי שלה וחייבו אותה בכרטיס שלה הכניסו אותה כלקוחה חדשה, לאחר שלקחו מימני פירטי כרטיס אשראי אמרו שלא יחייבו לאחר כמה ימים אני רואה בחשבוני חיוב על סך 1798 שאיני יודעת איך הגיעו לסכום כזה .החזרתי לאחר 3 ימים את המכשיר בתחנת שירות באזור תעשייה שבלוד ומנהל מישמרתזיכה את אימי במקום, אמר לי שהם מזכים אותי בכרטיס האשראי דרך פאלפון ראשי,עד היום לא ראיתי זיכוי לפי דעתי יש כאן מירמה הונאה ואם לא הקבל פיצוי הולם כנראה שהתלונן במישטרה על הונאה וחבל כי הנני לקוחה של פלאפון ואני מרוצה מאוד משירותם ללא קשר למיקרה זה תודה רבה מראש ,
לטיפולכם המסור והנאמן אורטל שפיר ת.ז 040959348

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שפיר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה