פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס פג תוקף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב... ברצוני להתלונן על שירות לקוי שקיבלתי מחברת פלאפון בשבועיים האחרונים.. קניתי כרטיס גירוד על מנת להטעין החשבון של מכשירי (IZI), לאחר שהגעתי הביתה, התברר לי שהכרטיס פג תוקף.. באותו לילה לא היו לי שיחות בחשבון.. יום למחרת, התקשרתי לשירות הלקוחות של פלאפון *166 וביררתי לגבי הכרטיס שנמכר לי, נמסר לי כי אצטרך להמתין ארבעה ימי עבודה עד שיבדקו את פרטי הכרטיס, נסעתי באותו רגע לאותה נק' שקניתי ממנה את הכרטיס (משווק מורשה במתחם נשר, תל חנן, במרכז מגה) המתנתי 40 דקות עד שהנציגה חיפשה מישהו שיתן לה תשובה, הנציגה הראתה אכפתיות ורצון לעזור, אך ללא הועיל
יצאתי מהנק', והתקשרתי שוב לשירות לקוחות, אולי מישהו בר סמכא יכול להטעין לי סכום מסוים על מנת שאוכל להשתמש במכשיר, הנציגה שענתה לי באותו רגע, היתה טעונת כעס, ופתחה במגננה, שזאת התשובה שקיבלתי ואין מה לעשות .. הרגעתי את הנציגה (שלא מתוקף תפקידי) והסברתי לה שזה לא משהו אישי נגדה, אך מכיוון שהיא פונה אלי בצורה כזאת ביקשתי מישהו מעליה על מנת להסביר לו את הבעיה.. הבטיחה לי שיחזור אלי נציג בכיר תוך שלוש שעות.. אחרי ארבע שעות.. (לא חזר אלי אף לא נציג זוטר) התקשרתי שוב וענתה לי נציגה, והסבתרי לה את הבעיה, ביקשה שאתן לה זמן לבדוק את הדברים, וכן היה, חזרה אלי אחרי שעה בערך, הסברתי לה את הדברים מהתחלה, הפגינה רצון לעזור, וסיכמנו שתטעין לי לחשבון 30 ש"ח , ובעוד 4 ימי עבודה, תטעין לי את שאר הכסף (כרטיס 75 ש"ח) נשארו עוד 45 ש"ח ..
המתנתי עד יום חמישי שאחרי 10/11/05, והתקשרתי שוב, כבר לא היה לי יותר כח להסביר את אותם הדברים.. ענתה לי נציגה בשם יפעת, הסברתי לה את הנושא שוב.. ושוב ביקשה שאמתין על מנת שתבדוק את העניין, והסבירה שתחזור אלי עד 2, המתנתי עד שהתקשרה בשעה 2+, הבטיחה כי תעקוב אחרי הפניה , ושתפצה אותי בעשרה שקלים.. הסברתי לה כי אינני מעוניין בפיצוי כי זה לא העניין , העניין הוא על ההבטחות שווא שקיבלתי תמיד, על היחס הלא הולם, על עוגמת הנפש ולא על הכסף. בכל זאת התעקשה שתטעין לי את הכסף, אחרי שעה, אכן דאגה להטעין לי את שאר הכסף לחשבון 45 ש"ח..
השירות שקיבלתי היה לקוי ביותר.. בנוסף, המכשיר שברשותי הוא מכשיר פלאפון LG שקניתי ממשווק מורשה, אך עדיין רשום על שם מישהו שהיה לו המכשיר מהקו הפרטי , אחרי שבועיים נותק הקו מכיוון שהיה צריך לשלם חוב לחברת פלאפון, (ומי סבל מניתוק הקו??) אני כמובן.. שם בעל המנוי (ואיל סויד), אני כבר לא משתמש במכשיר מזה מספר ימים, ומרוב עצבים זרקתי אותו ונעלם המסך שלו.. קניתי לאחותי מכשיר פלאפון לפני שבועים (במחשבה שניה, זאת היתה טעות)
מה יצא לי מאז שקניתי את המכשיר??? עוגמת נפש, קו מנותק, הבטחות שווא
והפסד כספי על קנית המכשיר... המכשיר והקו אינם פעילים ברגע זה.. המכשיר תקול ... אם תמצאו לנכון לפצותי.. אשרו לי לתקנו במעבדה בנק' שירות
מספר הפלאפון-- 0502374442 כך שבאותה הזדמנות אוכל גם להעביר בעלות על השם שלי.. (נא להשאיר לי הודעה אם תיצרו קשר ולא אהיה זמין) ומעדיף לקבל תגובה באימייל
תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
על פי בקשת הלקוח הוחזרה תשובה במייל עם התייחסות לכל הנושאים בפנייתו. תגובה:
הוחזרה תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה