פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון רמאים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר בתאריך 12.05.04 כאשר ביצעתי את העסקה , לא זכור לי ולא הוסבר לי שאני חותמת על שרות נזקים למכשיר שרכשתי.
ולתומי במשך שנה ו4 חודשים שלמתי על שרות שמעולם לא היה לי מושג מהו.
כאשר שידרגתי את המכשיר גיליתי לתדהמתי ששילמתי 40ש"ח לחודש במשך תקופה של שנה ו4 חודשים .
כאשר שידרגתי נשאלתי על ידי נציגת הסניף אם אני מעונינת לבטח את המכשיר החדש.
עניתי שלא, לעומת זאת היא ידעה אותי בכך שאני כבר מבוטחת.
ואז פניתי לשירות לקוחות
לתדהמתי הודיעו לי שאפשר לזכות אותי עבור חודשיים מכיוון שאין להם "הוכחה כתובה" שאני חתומה על השירות!!!!!
ומחמת הספק אפשר לקבל זיכוי על חודשיים!!!!!
ונאמר לי בברור שאין להם שום מסמך חתום אצלם.........אבל זו עדיין אחריותי לכל הסיפור.
את העסקה הקודמת ביצעתי אצל סוכנת שטח בהיותי חיילת .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא על מה שלא חתמתי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מריה לא ציינה מספר מנוי או לקוח ועל כן אינני יכולה לבדוק טענותיה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה