פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון לא אמינים ושיקרו אותי בטלפון בשביל עוד כמה גרושים b נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/11/05 פניתי לחברת פלאפון אחרי ששדרגתי את המכשיר, ולא קיבלתי את מה שהובטח לי. עכשיו אני פונה אליכם מכיוון שחברת פלאפון לא נותנת לי את מה שהובטח לי, ואפילו היא לא נותנת לי לחזור למסלול הקודם שהייתי בו, ואני אפרט להלן.
לפני מספר חודשים שדרגתי את המכשיר שהיה ברשותי למתקדם יותר, ושיניתי את המסלול. הובטח לי שמלוא התשלום על המכשיר ישולם לי ע"י זיכוי קבוע בחשבון. (בגלל שהחזרתי מכשיר אחר) ובחשבונית הראשונה גיליתי שלא כך הדבר. מצ"ב המכתב לחברת פלאפון שבו הכל מפורט.
לאחר כמה ימים התקשר אלי אריק שהוא ממרכז פניות הציבור, הוא שמע את טענותיי ואמר שיבדוק ויחזור אליי. לאחר כמה ימים אריק חזר אליי ואמר ש"הייתה אי הבנה". אריק טען שהעסקה בוצעה כחוק והוא מוכן לפנים משורת הדין לאפשר לי להחליף את המכשיר לדגם אחר שגם עליו אני צריך לשלם, בניגוד למסלול הקודם שהיה לי שבו לא הייתי צריך לשלם על המכשיר.
אחרי שדיברתי על המקרה עם עוד כמה אנשים שנכוו מרשת פלאפון, הבנתי שאת כל השיחות החברה מקליטה. ביקשתי מאריק שנשמע ביחד את השיחה שלי עם תיליה (נציגת השירות שהטעתה אותי) - כדי שאפשר יהיה לקבוע בוודאות מה היא הבטיחה לי, ונעניתי בסירוב. בשיחה נשמע בבירור שהובטח לי זיכוי מלא על המכשיר-דבר שלא קרה מעולם.
אחרי ששוב דיברתי עם אריק הוא אמר שיחזור אלי אבל שוב דחה את טענותיי.
יש לציין כי בכל שיחותיי עם אריק הוא לא טען שלא הובטח לי הזיכוי על המכשיר, הוא גם לא טען שאני "מתבלבל" או ששכחתי מה הובטח לי, אריק שמע את השיחה שלי עם תליה (נציגת השירות שהטעתה אותי) והבין שאני צודק אבל רק ניסה להשתיק אותי בהצעה לא משתלמת.
החברה יוצרת בלבול מכוון כשהיא נותנת הטבות מסובכות, אבל לצערה של החברה אני שאלתי את כל השאלות הנדרשות, והבנתי את כל התנאים לפני שהצטרפתי לתוכנית, ולמרות שאני חייל ואין לי זמן פנוי אני לא מתכוון לוותר להם..
קבלת התנאים כפי שהובטחו לי בטלפון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
מר מימון טופל על ידי נציגנו באופן מלא .
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה