פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 13.11.05 הצטרפתי למבצע סטודנטים של esc. המבצע כולל 500 דקות זמן אויר ב 150 ש"ח, כאשר אם הלקוח עובר את סך ה 200 ש"ח בזמן אויר, עלות המכשיר אותו קנה מתקזזת. כלומר, מעל 200 ש"ח עבור דקות זמן אויר - המכשיר בחינם.
לאחר שבוע נודע לי במקרה תוך כדי שיחה עם נציג שירות (על נושא אחר לגמריי), כי הטעו אותי וכי המכשיר ינתן בחינם אך ורק אם אדבר בסכום של 250 ש"ח בדקות זמן אויר. מכיוון שאני לא מדברת בסכומים כאלה, יוצא שאאלץ: או לשלם את עלות המכשיר (30 ש"ח לחודש) או פשוט לדבר בעוד 100 ש"ח מעל לדקות הכלולות במסלול שלי.
בחוזה עליו חתמתי לא הוזכר דבר בנוגע לעלויות המכשירים, אלא רק בנוגע למסלול. מכיוון ש"בילבלתי את המוח" לנציג המכירה למעלה משעתיים, יחד עם חברתי ואחי שגם הצטרפו למבצע, ומכיוון ששאלנו את נציג המכירה שוב ושוב את כל השאלות בנוגע לעלות המכשיר - לא הייתה לנו כל סיבה לחשוב שמטעים אותנו.
כאשר גיליתי את ההטעייה חזרנו לאותו הנציג שהודה בפנינו (ובפני מכשיר ההקלטה) כי טעה והטעה אותנו, לדבריו "התבלבל עם מסלול החיילים".
פניתי מספר פעמים למוקד השירות וביקשתי שיעמדו בחוזה (חתימה על מסמך, לחיצת יד ולקיחת המכשיר הינם חוזה שבכתב וחוזה שבעל פה), אך נאמר לי כי חברת פלאפון מוכנה לזכות אותי באוזניה (שכבר יש לי), נרתיק (שאני לא צריכה), זמן אויר (אותו אני לא מנצלת) ו 10 הודעות sms.
לחילופין, הם מוכנים לבטל את העיסקה. אינני מעוניינת בזיכוי המצחיק שלהם, ולא בביטול העיסקה. כל מה שאני מבקשת זה שיעמדו במילה שנתנו לי ויספקו לי מכשיר סלולרי במחיר ובתנאים עליו הסכמנו.
כספי סוג הנזק :
שיעמדו בחוזה עליו חתמו איתי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
הלקוח פנה גם למוקד השרות שלנו וטופל לשביעות רצונו. ב 24.11 הוחזרה ללקוח תשובה סופית.
תודה על פניתכם
תגובה:
לקוח טופל על ידי מוקד שרות הלקוחות לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה