פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטיית לקוח בזמן חתימה ע"י נציג חברת פלאפון tomer.< נושא התלונה:
במשד איתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה28 ביוני חתמתי על חוזה עם נציג חברת פלאפון כאשר החוזה הוא למשך 36 חודשים.
המסלול כולל מסלול ראשי שהינו תשלום אחיד לכול היעדים וכן שני מסלולים נוספים . המסלול ים המשניים מתחלקים ל: מסלול משני ראשון כולל 5 יעדים במחיר 19 אג' בתשלום מראש של 10 שקלים לחודש ומסלול המשני השניכולל 3 מספרים בחינם של פלאפון או בזק בתשלום מראש של 40 שקל לחודש.
ביום החתימה נאמר לי ע"י נציג פלאפון כי אין שינוי במסלולים וכן שאני יכול לעבור ממסלול למסלול בכל עת כשאני חפץ ולפי ראות עיני.
כמובן מאחר ולא ידעתי מה לבחור בחרתי במסלול הרגיל + 5 מספרים ב- 19 אג'.
לאחר כחודשיים התברר כי אני מעדיף את המסלול עם 3 מספרים בחינם של פלאפון או בזק, אך כאשר רציתי להחליף נאמר לי כי תחילה שאני לא יכול לעבור מסלול , לאחר משא ומתן פלאפון ציינו כי אני יכול לעבור אך עלי לשלם השלמת שיחה לבזק (למרות שביום החתימה נאמר לי שאין עלי לשלם על השלמת שיחה ) ועוד התברר לי כי למרות שחתמתי על החוזה ב- 28 , עצם החוזה שונה כבר בתחילת אותו חודש (6 ליוני) והדבר לא נאמר ע"י נציג פלאפון למרות שהוא נשאל עליה מספר פעמים.
במשך כחודשיים ניסיתי לקבל את החבילה שאנני חתום עליה ושנאמר לי ע"י נציג חברת פלאפון, ויתרה מזו במשך כל התקופה הייתי בקשר עם אותו נציג שמכר לי את החבילה וגם הוא (לדבריו) ניסה לתת לי את מה שמגיע לי אך הדבר לא עלה לי בידי ולא בידיו.
נשאלת השאלה מדוע נציג פלאפון לא ציין את כל העובדות למרות ששאלתי אותו . מדוע פלאפון לא נותנת לי את מה שמגיע לי . מדוע אני צריך לסבול מההטייה של חברת פלאפון. ובנוסף מדוע עלי לשלם השלמת שיחה כאשר החוזה שאני חתום עליו לא מצויין כלום. הנזק הוא לא רק עצבים אלא גם מאות שקלים בחודש במידה וארצה להתקשר לטלפונים של בזק.
אנא תעזרו לי אין לי למי לפנות כבר ,
עוגמת נפש, ביזבוז זמן , אי עמידה בחוזה, הטיית לקוח סוג הנזק :
כל מה שאני מבקש זה לתת לי את התנאים שהייתי אמור לק פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחרית פניות לקוחו שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
מר במשד טופל על ידי נציגנו באופן מלא .
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה