פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שדרוג" נושא התלונה:
גליקו משה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תחנת שרות לקוחות ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
מכשיר הטלפון הנייד שברשותי התקלקל, בבואנו לתחנת השרות, נציגת השירות שכנעה שהטלפון שברשותנו (שאגב, היינו מרוצים ממנו) ישן ומועד לבעיות , קשה לתת שירות ובתום שלוש שנים אנו זכאים לשדרוג בתנאים מועדפים.

עד כאן היא עשתה עבודתה ואין לנו כל תלונה , ברם המכשיר החדיש שהציגה לנו אותה מוקדנית ושהומלץ בחום רב על ידה לא כלל דיבורית לרכב , הנימוק היה שמדובר במכשיר חדיש ביותר שיצא לשוק לפני שלושה שבועות ודיבוריות מגיעות חודש לאחר שהמכשיר יוצא לשוק, דהיינו עלינו להמתין רק עוד מס' ימים עד שנקבל הדיבוריות ובזמן זה נעשה שימוש באוזניה כפתרון מאולתר.

מאחר שהיה מדובר בשבוע ימים לכל היותר, היינו מוכנים לסבול ולהמתין . בוודאי לאור הרצון הטוב של אותה נציגת שירות שהבטיחה כי בימים הקרובים נזכה לשמוע ממנה היא תתקשר אלינו ותבשר על בוא הדיבוריות לרכב.

נקדים את המאוחר ונציין כי עד היום למעלה מחודשיים אחרי השדרוג אין בידינו דיבוריות לרכבים.

בדיעבד הסתבר לנו כי המכשיר החדש לא זאת בלבד שאינו שדרוג אלא בפונקציות בסיסיות הוא נופל מהטלפון הישן והטוב שהיה ברשותנו.

בשלל פניות לנציגי השירות אמרנו כי מבחינתנו המדובר בהפרה יסודית של החוזה ואין המדובר בשדרוג אלא בהליכה אחורה ומבחינתנו אנו דורשים לאור הפרת ההסכם הבסיסית ע"י פלאפון או שנזכה לשדרוג משמעותי כפיצוי ו/או לסיים ההתקשרות עם פלאפון להחזיר המכשירים ולבטל ההסכם.

נציגי השירות הודיעו כי הם מוכנים להחליף המכשיר לשני דגמים בלבד הדומים באפיונם למכשירי הטלפון שברשותנו- ולזאת סרבנו. מה הועילו חכמים בתקנתם אם נקבל מכשירים שאנו כבר יודעים כיום שהם חסרי פונקציות שהיו לנו במכשירים שהיו לנו כמו למשל דיבורית וספיקר.

נודה לכם על העברת תלונתו לגורם בכיר בפלאפון על מנת שהפרת ההסכם תפתר בשלב זה ללא צורך בפנייה לערכאות וכי המילה שדרוג תהווה שדרוג ולא רק רצון למכור מכשיר וללכוד לקוחות לחוזים ארוכי טווח.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפניה. מבדיקה אצלנו הלקוח טופל לשביעות רצונו על ידי מחלקת פניות לקוחות בתאריך 3.11 תגובה:
טופל על ידי מחלקת פניות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה