|
|
|
|
|
|
גביית כספים שלא כמו שסוכם וחוסר טיפול. |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגעתי למרכז שרות בתלפיות בי-ם לאור בעיה חוזרת ונשנית במכשיר בו אני מחזיק והוצע לי שינוי/שידרוג למכשיר, הובטחו לי תנאים מסוימים ולא עמדו בתנאים אלו. נאלצתי להגיע שוב למרכז השרות ביום 25/11 והובטח לי שיבדקו זאת ויחזרו אליי טלפונית. בנוסף קיבלתי הבטחה מ"מנהל" במקום שהוא אישית יבדוק את הנושא וידאג שיחזרו אליי. עבר שבוע ו"אין קול ואין עונה" ז"א אין שרות.
|
עלבון, כספי ובזבוז זמן ואנרגיה |
סוג הנזק : |
שחרורי מהתחיבויותי לפלאפון ואפשרות להחזיר את המכשי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירה אחראית פניות לקוח |
שם ותפקיד: |
תודה על הפנייה.
מר פורסט טופל על ידי נציגנו באופן מלא.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|