פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא כמו שסוכם וחוסר טיפול. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי למרכז שרות בתלפיות בי-ם לאור בעיה חוזרת ונשנית במכשיר בו אני מחזיק והוצע לי שינוי/שידרוג למכשיר, הובטחו לי תנאים מסוימים ולא עמדו בתנאים אלו. נאלצתי להגיע שוב למרכז השרות ביום 25/11 והובטח לי שיבדקו זאת ויחזרו אליי טלפונית. בנוסף קיבלתי הבטחה מ"מנהל" במקום שהוא אישית יבדוק את הנושא וידאג שיחזרו אליי. עבר שבוע ו"אין קול ואין עונה" ז"א אין שרות.
עלבון, כספי ובזבוז זמן ואנרגיה סוג הנזק :
שחרורי מהתחיבויותי לפלאפון ואפשרות להחזיר את המכשי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
מר פורסט טופל על ידי נציגנו באופן מלא.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה