פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה באינטרנט נושא התלונה:
שיינזינגר טל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי טל,
לפני מספר ימים פניתי באתר האינטרנט למוקד שירות להצעות של מכשירים.
כתבתי שאני מעוניין לשדרג את המכשיר ורציתי לדעת לאיזה מכשיר כדאי לי לפי אפיון הפרופיל שלי וגם לדעת אם יוצאים מכשירים חדשים בקרוב שכדאי לשדרג אליהם וביקשתי שיחזרו אליי במייל או בטלפון, אולם ועד היום לא חזרו?
זה השירות שאני אמור לקבל? אני לא רוצה פתרון "פנה למרכז השירות הקרוב אליך" אני מחפש פיתרון מועיל יותר.
תודה טל
יחס.... פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
הלקוח מוזמן לפנות למוקד המכירות שלנו על מנת לקבל את כל הפרטים והתשובות לשאלותיו.
חיוג ל 1800050051.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה