פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בחברת פלאפון כנראה רוצים לתת שירותים ללקוח (בתשלום כמובן) נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחברת פלאפון כנראה רוצים לתת שירותים ללקוח (בתשלום כמובן) גם כשהוא לא מעוניין ומסרבים להכיר בטעותם במלואה אלא מוכנים לתת החזר רק ל-3 חודשים אחורנית.
ראשית חשוב לי לציין כי החשובוניות לתשלום חודשי שמנפיקה חברת "פלאפון" הינן לא ברורות והדרך היחידה להבין מהן על מה גובים תשלום היא בשיחה עם מוקדן שירות שלהם (מה שכרוך כמובן בזמן וטירטור של הלקוחות) וכ"כ לדעתי הוא גם בניגוד לחוק.
במהלך פברואר 2005 חוברו ללא ידיעתינו 3 ממכשירי הפלאפון במשפחה לשירות תיקונים יקר. מכיוון שנעשו שינויים שונים במנויים שגרמו לבילבול, פנינו לשירות הלקוחות של החברה בחודש ספטמבר האחרון בחוצות המפרץ בחיפה. שם הבנו כי גבו מאיתנו כספים על שירות שלא ביקשנו (חיבור שנעשה לכאורה באשדוד שם לא היינו מימינו).
בתקופה זו הוחזר לנו כל כספינו על המכשירים שנמסר כי היו מבוטחים. והנה הפלא ופלא מתברר כי בבירור על תשלומים נוספים שלא היו ברורים מהחשבון המשיכו לגבות מאיתנו כסף על ביטוח למכשיר נוסף שגם הוא לכאורה חובר מאותה פקידה באשדוד. למרות שבמסגרת אותו בירור משום מה לא נמסר לנו על גבייה כזו במכישיר נוסף.
הפעם בחור שהציג את עצמו בשם "חליל" שאמור להיות אחראי משמרת בשירות הלקוחות רצה לעשות איתי "עסקים" ולנסות להסתדר איתי על החזר של 3 חודשים בלבד. ואני שואל הרי אם חברת פלאפון הייתה מוכנה להודות בשגיאה שלהם (ופעמיים) מדוע שלא יוכלו להחזיר לנו את הסכום המלא.
במקום החזר והתנצלות קיבלנו שירות מאוד לא מכובד ואף מעליב ממי שאמור להיות כביכול נציג שירות לקוחות מקצועי.
אני דורש לקבל את כל כספי חזרה וכן פיצוי על עוגמת הנפש והחוצפה שבחיבורי לשירות שלא ביקשתי
אני דורש לקבל את כל כספי חזרה וכן פיצוי על עוגמת ה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
לצערי מספר המנוי אינו נכון. אבל אם זכרוני אינו מטעה אותי טיפלתי בפניה זו ודיברתי עם ורד שהיא הבת של הלקוח ואף סוכם כי תשלח פקס לביטול שרות נוסף ופקס זה לא הגיע. אם אני טועה אשמח לקבל את מספר המנוי ולבדוק. תגובה:
- במידה ואכן מדובר באותו לקוח, ניתן כבר פתרון בשיחה טלפונית
- אם מדובר בלקוח חדש- אשמח לקבל את מספר המנוי המדובר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה